piątek, 28 lipca 2017

W moim.. kwiecistym domku...

Witajcie Kochani! Pisałam niedawno o najnowszej kolekcji 49 and Market - Cottage Life, nadal oczywiście jestem pod jej silnym wpływem, zatem dziś podzielę się z Wami kolejnym projektem stworzonym z tych uroczych papierów. 

Domek na nóżce to jakby naturalna wypadkowa słoika na nóżce - przecież to takie oczywiste :) Bardzo lubię taką smukłą formę i przyznaję, że daje więcej twórczej satysfakcji niż sam, niewielki drewniany domek. Bo z nóżką to można jakby więcej poszaleć. Bo więcej się tam zmieści. Bo to już nie lada dekor, który może być fajną i całkiem dobrze widoczną ozdobą. Całość ma bowiem ponad 30 cm wysokości. 

Mój domek ozdobiłam wspomnianą kolekcją Cottage Life, w tym papierami oraz warstwowymi elementami a także całkiem nowymi kwiatami z linii Bloosom Blends, Cottage Blooms i Garden Seeds. Dodałam też kilka elementów z masy plastycznej - serce, ramkę i ptaki. Domek pomalowałam farbą kredową - od kiedy ich używam, nie mam zielonego pojęcia jak ja to robiłam, że nie używałam ich wcześniej. Są rewelacyjne - wszystkie, bo nie o markę chodzi a efekt. Ja używam różnych marek i jestem zadowolona. Spróbujcie kiedyś zamienić farbę akrylową na kredową. I dajcie znać co sądzicie! :) 

Taki domek jak ten, będzie można stworzyć wraz ze mną na warsztatach, o których więcej szczegółów już wkrótce! :) Bądźmy w kontakcie, zapraszam do zaglądania w boczną kolumnę tego bloga a przede wszystkim na mój facebookowy fanpage - to tam w pierwszej kolejności ogłaszam wszystkie zajęcia.

A jeśli macie ochotę zapoznać się bliżej z produktami 49 and Market - serdecznie zapraszam Was do Craft4You, gdzie znajdziecie najnowsze kolekcje, kwiaty i stemple tej świetnej marki!

No dobrze, dość gadaniny - zapraszam do mojego słodkiego, kwiecistego domku :)








Bardzo dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i pozdrawiam ciepło! 
Stwórzcie coś pięknego dzisiaj! 

5 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

So beautiful!

Aneta pisze...

O la la! Cudeńko!

Chimera pisze...

Przepiękny jest :)

Marci pisze...

Gorgeous!

SRUN POR pisze...

Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

LinkWithin

.