poniedziałek, 10 lipca 2017

Kartki ślubne razy dwa

Witajcie Kochani! Wśród moich znajomych w różnych mediach społecznościowych wciąż widzę, że mamy wysyp ślubów, zatem pomyślałam, że i nieznajomi na śluby się pewnie wybierają i być może potrzebują inspiracji w kwestii kartki ślubnej. :) 

Dzisiaj przynoszę ze sobą parę ślubnych kartek, pastelowych, delikatnych ale... takich "moich", odrobinę nonszalanckich i z pazurkiem "handmade", gdyż inaczej nie umiem. Są zatem pobielenia, nieregularne podmalowania, poszarpane nieco wstążki...

Postawiłam tutaj na dobrze zaznaczoną teksturę i mocno przestrzenne detale. W tle wykorzystałam papier z kolekcji Scrap Diva, dostępnej w Na Strychu, użyłam masek Agaterii wraz z agateriową pastą, a także mięsistej, grubej gipiury, natomiast brzegi teł potraktowałam gesso Latarni Morskiej, aby dodać tekstury również na brzegach ale także aby zamknąć kompozycję. To mój ulubiony sposób na podkreślenie krawędzi... czegokolwiek. :) Piękne róże, serwetki i napisy wycięłam z kolekcji Obietnice od Magicznej Kartki, dodając na wierzch mocno pogniecione wstążki vintage oraz kilka drobnych kwiatów i delikatnych gałązek. No i oczywiście jeszcze więcej gesso na wierzch, aby stonować całość. Zapraszam :) 






Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę kreatywnego nowego tygodnia! 

6 komentarze :

GosiaMachynia pisze...

Wow ale fantastyczne !!!!

AniaTworzy pisze...

wow! zapieraja dech!

Patty O'Malley pisze...

Fabulous cards, Karola!

ScrapGonkowa pisze...

Niezmiennie pastele. Takie Twoje. Piękne!

Aneta pisze...

Rewelcyjne! Takie delikatne!

Agata Baran pisze...

Piekne!

LinkWithin

.