poniedziałek, 24 lipca 2017

3 romantyczne tagi

Witajcie Kochani! Po krótkiej urlopowej przerwie, choć myślami jestem jeszcze na bieszczadzkich połoninach, to serducho już mocno tęskniło do papieru, daję słowo! 

Na chwilę przed urlopem zawitała do mnie paka cudownych nowości od 49 and Market (oraz inne, fantastyczne nowości, o których już wkrótce, w kolejnych postach...) z najnowszą, piękną kolekcją Cottage Life oraz toną przepięknych, nowych kwiatów


Mówię Wam - jest szał. Jakkolwiek klimaty wiejskie może nie są mi obce, to zdjęć w takich klimatach nie mam zbyt wiele (wszystko jednak do nadrobienia!), zatem pracę z nową kolekcją zaczęłam skromnie - od 3 tagów. Taki tag może być kartką okolicznościową (życzenia na odwrocie), może być dekoracją - zawieszką lub dodatkiem do prezentu. Zapomniałam już jak bardzo lubię tę formę i chyba tagów będzie u mnie wkrótce więcej... :)


Wszystkie trzy tagi stworzyłam na bazie tektury introligatorskiej - takich tagów u mnie zawsze dostatek, bo część projektów warsztatowych opieram właśnie na nich i przyznam, że bardzo je lubię - bo i pojedynczego taga i cały tagowy album można na nich zbudować. Dwa z dzisiejszych tagów oklejone są papierami z kolekcji Cottage Life a jeden oklejony jest jutą, którą także znajdziecie w ofercie 49 and Market, jak również wszystkie wykorzystane przeze mnie kwiaty.

A jeśli macie ochotę zapoznać się bliżej z produktami 49 and Market - serdecznie zapraszam Was do Craft4You, gdzie znajdziecie najnowsze kolekcje, kwiaty i stemple tej świetnej marki!

Poza powyższym, wykorzystałam też fantastyczne (!!!) stemple Studio Forty z zestawu Happy Memories - szczerze uwielbiam te wielkie napisy, bo pasują do wszystkiego, są tak lekko napisane (bo, jeśli jeszcze nie wiecie - wzory stempli Studio Forty są pisane/rysowane odręcznie! To nie font, to ludzka łapka tworzyła!). Tym razem nastemplowałam i embossowałam za pomocą czarnego pudru na kalce. Ogromnie mi się ten efekt podoba. Tak bardzo, że zembossowałam sobie całe mnóstwo stemplowanych odbitek do kolejnych prac, w różnych kolorach. :) Wkrótce pokażę! 

Piękne wianuszki, które możecie znaleźć na moich tagach to tekturki od Agaterii - delikatne, słodkie - świetne zarówno jako całość ale również jako ozdoba po podzieleniu na fragmenty. Zembossowałam je na biało pudrem Agaterii

Ach i jeszcze napiszę o dwóch super rzeczach - tusz do embossingu i białe gesso od Latarni Morskiej. Macie? Wiecie? Używacie? Jak ja mogłam tego gesso nie znać, to ja nie wiem. A tusz do embossingu od nich mam od... 6 lat. Tak, ten sam. Dopiero w tym roku kupiłam nowe tusze. I nie dlatego, że stare wyschły, ale po prostu poduszka się zabrudziła. :) Taki to fajny, tłusty, rewelacyjnie odbijający i wieczny tusz. Serio, serio!











To wszystko na dziś - mam nadzieję, że zainspirowałam Was do rozpoczęcia kreatywnego tygodnia taką niewielką formą, z którą jednak można odrobinę poszaleć, tak na poniedziałkowy rozruch. :)
Pozdrawiam ciepło i... do następnego posta! 

4 komentarze :

AniaTworzy pisze...

jakie cuda Ci wyszly ! ta ze smile moja ulubiona :)

Patty O'Malley pisze...

Tags are my most favorite project and the ones you made are so beautiful!

Agata Baran pisze...

Sliczne!

Arleta pisze...

rewelacyjne

LinkWithin

.