piątek, 30 czerwca 2017

Witaj, Lato!

Witajcie Kochani! Witaj Lato... deszczowe... :) 

W takich momentach trzeba nam letniej, wakacyjnej energii wokół i mnóstwa słońca nad głową - mam dziś dla Was właśnie takie kartki -  kolorowe i pełne pozytywnej energii :) Nie ochładzamy się tylko rozgrzewamy dziś zatem :)

Moje kartki stworzyłam na bazie neutralnych papierów z motywem desek czy przecieranych teł. Ozdobiłam je maszynowymi ściegami na krawędziach oraz wzorami z masek Agaterii, a podczas maskowania korzystałam z pasty, która po wyschnięciu ukazała piękne spękania. Niektóre z elementów do ozdobienia kartek, np. napisy czy tagi, wycięłam z nowych kolekcji Crate Paper, dostępnych w Scrapki.pl. Jak zwykle, w moich pracach nie może zabraknąć kwiatów, wstążek i chlapań - w tej kwestii nic się nie zmienia. Natomiast ostatnimi czasy coraz częściej nie mogę sobie odmówić dodania kilku delikatnych gałązek czy listków - uwielbiam taki kwiecisty gąszcz, przypomina mi kolorowy, pachnący letni ogród. :) Zapraszam zatem na chwilę w kwiecistym, letnim ogrodzie :)








Pozdrawiam Was słonecznie i dużo słońca życzę na nadchodzące dni! 

7 komentarze :

Malina pisze...

Karola!!! przepiękne,cudne,słoneczne🌞🌞🌞🌞😄😄😄😄😘😘😘, letni ogród w pełnym rozkwicie👏👏👏🌞🌞🌞😙😙. To, kiedy jakiś warsztacik😉😉😉 maratonik🤗🤗🤗

Malina pisze...

Słonecznie - deszczowo pozdrawiam🌞🌞🌞🌞🌞 - Marta😘😘

Malina pisze...

Karola,no i nie może zabraknąć. ....😄😄😄 jeszcze czego 😄😄😄😄 gesso🤗🤗🤗

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Ula H. pisze...

Piękne kwiaty i kolory !!!

Patty O'Malley pisze...

These cards are so beautiful, Karola! Makes me feel like I am in the middle of a lovely garden!

Marci pisze...

Gorgeous!

LinkWithin

.