piątek, 30 czerwca 2017

Morskie wspomnienia raz jeszcze...

Witajcie Kochani! Nie wiem jak u Was, ale nas na zachodzie Polski lato wcale nie rozpieszcza w ostatnich dniach - ulewy i burze to codzienność. 

Wcześniej jednak, kiedy było całkiem gorąco, postanowiłam stworzyć coś "na ochłodę", w chłodnej kolorystyce i nadmorskich klimatach. Mam całkiem fajne zdjęcia z tegorocznego wyjazdu do Gdynii, sięgnęłam zatem po dwa z nich, prezentujące piękne statki, w tym Dar Młodzieży oraz materiały 49 and Market i tak powstał kolejny morski layout.

Kolekcja Sand & Sea fantastycznie skomponowała się ze zdjęciami. Wykorzystałam oczywiście mnóstwo kwiatów 49 and Market, a  konkretnie: Rustic Melon and Burlap Bloom Mix, Shimmer and Shine -Ivory Melange a także nowe kwiatki z linii Floral Mixology w kolorach: Champagne i Blue Hawaiian oraz stemple do podrasowania tła oaz stworzenia dodatkowych elementów do warstwowania: Gabi’s Borders and Textures Stamp Set,  Going in Circles Stamp Set oraz Valerie’s Enjoy Every Moment Stamp.

Żal byłoby nie dodać również muszelek czy kawałków drewna z plaży - wprawdzie nie gdyńskiej, ale kto by tam analizował... ;) 

Opis jak powstawał layout i szczegóły dotyczące materiałów znajdziecie na blogu 49 and Market - zapraszam! 







Dziękuję za odwiedziny! Mam nadzieję, że Wasze plany wakacyjne obejmują również twórczą aktywność? ;-) 

LinkWithin

.