wtorek, 30 maja 2017

Morskie klimaty na dwa sposoby

Witajcie Kochani! Dziękuję za odwiedziny i komentarze - sprawiacie mi nimi ogromną radość! Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami projektami w morskich klimatach ale na dwa różne sposoby, mimo wykorzystania dokładnie tej samej kolekcji papierów i tych samych dodatków... 

Słowem wstępu - ostatni rok w moim kalendarzu przyniósł mi kilka wspaniałych podróży przy okazji pracy warsztatowej. Tak się złożyło, że miałam okazję odwiedzić nadmorskie kraje i postawić swoje stopy na nabrzeżach czy plażach Grecji, Danii, Norwegii i Hiszpanii. Kocham morze, jego widok mnie uspokaja, a że jestem typem, który nie cierpi się opalać, leżeć plackiem na plaży - zawsze będąc nad jakimkolwiek morzem, dużo spaceruję i zbieram naturalne skarby, które później, pod ryzykiem opłacania nadbagażu - przywożę do kraju. Tym sposobem uzbierałam całkiem pokaźną kolekcję muszelek, kawałków drewna, kamyków i innych pięknych, nadmorskich cudów natury. Takie pamiątki można - i ja dzisiaj chcę Wam to pokazać - z powodzeniem komponować w pracach. 

Dziś mam dla Was dwa projekty (w zasadzie trzy), stworzone w ramach prac projektowych 

Zupełnie niedawno pojawiła się w ofercie 49 and Market piękna kolekcja w morskich klimatach - Sand and Sea. Ogromnie mi się spodobała, bo daleko jej do sztampy. Papierów w kolekcji jest całe mnóstwo, a co najciekawsze, kolekcja zawiera zarówno zimne jak i ciepłe tony, wzory są zróżnicowane do tego stopnia, że można stworzyć bardzo rozmaite prace, różniące się od siebie całkiem mocno. 
Oprócz papierów z nowej kolekcji, sięgnęłam po nowe kwiatki - Floral Mixology. Są to zestawy niewielkich kwiatów w kilku kształtach i rozmiarach, idealne dopełnienie kompozycji. Bardzo lubię malutkie kwiatki, które nie są różyczkami - po prostu pasują do wszystkiego. 

Na początek layout - zdjęcia zrobione w norweskim Horten i przyznam, że trudno było wybrać te 3 zdjęcia do jednego layoutu, ponieważ mam ich sporo. Ostatecznie jest kawałek morza, charakterystyczny nadmorski domek oraz zdjęcie moich plażowych skarbów. :) Następnie stworzyłam dwie kartki, z wykorzystaniem zupełnie innych arkuszy z tej samej kolekcji a także stempli z zestawu Valerie’s You Are Loved Stamp Set (stemplowałam oraz embossowałam). Zarówno w layoucie jak i w kartkach znajdziecie sporo moich naturalnych skarbów - kawałków drewna, muszli a nawet dziwacznych tworów natury, których nazwać nie potrafię. :) Zapraszam:






~~ Kartki ~~









Ufff... i to byłoby na tyle (chwilowo...) nadmorskich inspiracji :) 
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować odrobinę, szczególnie do wykorzystywania naturalnych pamiątek. 
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej, kreatywnej reszty tygodnia! 

4 komentarze :

Венера Чернышова pisze...

Это что-то невероятное!!! Очень круто!!!

Patty O'Malley pisze...

This is beautiful, Karola!

Justyna Jasperse pisze...

Przepiękne prace!

Marci pisze...

Beautiful, beautiful!

LinkWithin

.