czwartek, 13 kwietnia 2017

Wiosenny domek

Witajcie Kochani! Dziś na szybko i bez zbędnego wstępu, bom prosto po podróży i aż serce rwie się do domowych obowiązków :D Wiosna - zaskakuje nas otatnio, nie pamiętam kiedy tak zmarzłam jak w te ostatnie dni! Czarne chmury, deszcz a nawet grad to nie jest to co lubimy najbardziej, zatem - dziś przynoszę coś prawdziwie wiosennego. Miało być wielkanocne jajo, ale tyle ich wokół, że poddałam się i jest domek :)
Wysoki, drewniany domek pomalowałam na biało i ozdobiłam papierami z przeuroczej kolekcji Magicznej Kartki - Kwitnące Poranki. Bardzo świeża, wiosenna to kolekcja, a na dodatek pełna kwiecistych elementów do wycinania - to lubię! Do tego dodałam trochę ozdób - drewniane patyczki udające płotki, dekory stworzone z masy i oczywiście magiczne kwiaty - różne rozmiary, kształty - miało być gęsto i prawdziwie wiosennie. Oczywiście z papierów też powycinałam co się dało - kwiatki, motyle i ptaszki. :) I oto jest - mój wiosenny domek - bardzo tęskniłam już za ozdabianiem tej formy! Zapraszam:












Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję, że w przedwielkanocnej gorączce znajdujecie trochę czasu na tworzenie? Nie ma co się opierać galopującej wenie! :))) 
Pozdrawiam Was ciepło! 

7 komentarze :

Peninia pisze...

Domki są fantastyczne! Jetem oczarowana i pod wrażeniem ,każdego elementu, wszystko tak pięknie dobrane...cudownie zestawione kolory. Mega! Pozdrawiam wiosennie :)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Patty O'Malley pisze...

These are so beautiful, Karola! Would love to reach in to see the wonderful details in person!

Dagmara Raczewska pisze...

Przepiękne. Kolory cudowne, wszystko na edal! Pozdrawiam ciepło

Chimera pisze...

Przepiękny, jest bardzo romantyczny :)

mosia m. pisze...

Przepiękny i niesamowicie wiosenny!

Basia B pisze...

Delikatny, wiosenny, radosny :) Magiczny domek stworzyłaś Karola :)

LinkWithin

.