środa, 29 marca 2017

W moim ogrodzie...

Witajcie Kochani! Dziękuję Wam ogromnie za odwiedziny i ciepłe słowa pod moimi postami! Jest mi bardzo miło, że tu zaglądacie :)

Dziś, rzutem na taśmę - kolejny layout dla 49 and Market. Sięgnęłam po starsze zdjęcie Róży i postanowiłam je ubrać w zielony ogródek. Aby było słonecznie - dodałam do zieleni trochę różnych odcieni żółci i ecru. Pracowałam z dwiema kolekcjami: Vintage Artistry i Flower Fairies of Spring. Tym razem bez wróżek, za to z precyzyjnie wycinanymi kamykami oraz kwiatkami. :)

W tle postanowiłam nieco pochlapać mgiełkami - z jakiegoś powodu wolę tę opcję, aniżeli psikanie. 
Do stworzenia przestrzennych dekoracji wykorzystałam arkusz drukowanych na folii, warstwowych dodatków - liści i wianków - Dragonfly Revolution Layered Embellishments - fantastyczna sprawa. Dodatkowo kiedy się je podgrzeje nagrzewnicą - bardzo ciekawie się kurczą i wyginają, są wówczas jeszcze bardziej przestrzenne. Kwiaty tym razem z nowej linii Vintage Shades - uwielbiam je za to, że są idealnie matowe, sprawiają nawet wrażenie spranych, co akurat bardzo lubię. 








Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej, kreatywnej reszty tygodnia! 


LinkWithin

.