sobota, 25 marca 2017

Rysio w kwiatach czyli kocie sprawy

Witajcie Kochani! O nie, nie, nie, że się lenię! Korzystając z pierwszego od dawna wolnego weekendu mam piękne i ambitne plany twórcze! :) Dziś zamykam się w pracowni i... zobaczymy co z tego wyjdzie :) Wam, o ile nie jesteście na jakimś zlocie czy spotkaniu - też dobrze radzę - zróbcie coś! :)
Zanim nastał weekend udało mi się stworzyć kolejną kocią pracę. Pracowałam ze zdjęciami naszego najmłodszego kocurka - Rysia oraz z produktami dostępnymi w scrapki.pl i oto co mi wyszło.

Blejtram 8 x 11 cali, z "akwarelowym" tłem i przestrzenną aranżacją dodatków, w tym moimi ukochanymi kwietnymi stemplami Altenew. O tym jak powstał blejtram i czego konkretnie do jego stworzenia użyłam - odsyłam Was na blog scrapki.pl - spowiadam się z całości. :) Tutaj, bez powielania i zbytniego rozwlekania (farby, papiery, kleje czekają!) - zapraszam na Rysia w kwiatach. :)





Pozdrawiam Was słonecznie i życzę wspaniałego weekendu! 

4 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

So sweet!

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

ArtLand Marta Zaborowska pisze...

Karola, uwielbiam Twoje prace, po prostu. Ten blejtram jest cudowny! Te kolorki!

Brakuje mi zawsze słów, dlatego przeważnie tylko oglądam. Jesteś naj! I mam wielką ochotę po raz kolejny pójść na Twoje warsztaty , może się uda w tym roku :)

Marci pisze...

This canvas is so lovely! Love the photos, too.

LinkWithin

.