sobota, 4 marca 2017

Pamięci Mikusia - dekoracyjna ramka

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą inspirację, która jest bardzo bliska memu sercu. 

Czy i Wy, tak jak ja - jesteście zwierzolubami zupełnie niepoprawnymi? Czy macie lub mieliście to szczęście przyjąć do swojej rodziny i pokochać bezgranicznie jakiekolwiek zwierzątko? Jeśli tak, myślę, że z łatwością zrozumiecie co autorka miała na myśli. :)

Miki był moim najukochańszym pupilem przez 14 lat. Pierwszym dzieckiem, jak go nazywam. Niesamowitym kotem, mądrym, czułym, rozważnym i spokojnym. Takim prawdziwym kocim przyjacielem. Przeżyliśmy razem kilkanaście szczęśliwych lat aż do momentu kiedy przyszła pora się pożegnać. Miki odszedł od nas w listopadzie ubiegłego roku i trudno powiedzieć czy kiedykolwiek pustka po nim w jakiś sposób się wypełni. Dlatego postanowiłam stworzyć kilka pamiątek z jego zdjęciami, które będą mi przypominać nasze wspólne chwile. 

Jedną z nich jest przestrzenna ramka, którą chciałam się dziś z Wami podzielić. Jest to jednocześnie projekt stworzony dla scrapki.pl Większość wykorzystanych w pracy produktów znajdziecie właśnie tam, a dokładną ich listę w moim poście na blogu scrapki.pl.

Ramka jest dość głęboka i ma 15 x 15 cm wielkości, zatem myślę, że będzie świetną pamiątką a jednocześnie niedużą ozdobą. Dodam tylko, że wykorzystałam tutaj moje od dawna wymarzone stemple Altenew, które oczywiście znajdziecie w scrapki.pl, a nawet można zamówić konkretne wzory w przedsprzedaży. 






Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałej reszty weekendu! 

3 komentarze :

Peninia pisze...

Przepiękna rameczka:)

Patty O'Malley pisze...

I completely understand how it feels to lose a beloved pet. They become family. Your layout is a beautiful remembrance. Hugs.

Marci pisze...

Such a beautiful framed art! So lovely.. I also said goodbye to my cat last year after eighteen years. I still miss her.

LinkWithin

.