wtorek, 28 marca 2017

Nie taka słodka ta dziewczynka ;)

Witajcie Kochani! Dziś - dla odmiany, a jakże - o kotach będzie NIC, za to będzie o innej latorośli. :)

Róża rośnie, dorasta wręcz, wciąż wygląda dziewczęco i pięknie, ale weszła w wiek i fazę, w której wszystko co dziewczęce, słodkie, różowe jest zupełnie nie do przyjęcia... Cóż.. pozostaje mi to zaakceptować, w końcu... po kimś to ma. ;)

Całkiem niedawno bardzo słusznie zauważyła, że w ostatnim czasie tworzę mniej layoutów niż kiedyś. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia z czego to wynika. Jednak weszła mi odrobinę na ambicję i... stworzyłam coś dla niej - zupełnie różowy, słodki i dziewczęcy, przekorny scrap, z jej zdjęciem, które mówi wszystko. Najzwyczajniej w świecie jest to książkowy przykład w kategorii "patrzę z byka" :D.

Layout powstał również w ramach 49 and Market DT. Do jego stworzenia wykorzystałam moją ulubioną kolekcję Heirloom Botanicals, m.in. arkusz Harmony i Heirloom Cut Outs - fantastycznie nadają się do wycinania pięknych grafik i zastosowania ich jako dodatki. Pokusiłam się tutaj też o embossing na gorąco z białym pudrem - embossowałam w tle wykorzystując stemple z zestawu Gabi’s Texture oraz osobno - kilka różnego rozmiaru piórek z zestawu Feathers. Całość dopełniłam kwiatami z serii Garden Blooms i Basic. Odrobina (?) gesso na sam wierzch i drobne chlapania dla dodania smaczku i przełamania tej wszechobecnej słodkości. A ta piękna, ażurowa serwetka to tekturka od Essy Floresy - uwielbiam! Zapraszam:






Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! :)

2 komentarze :

Chimera pisze...

Przecudny i bardzo karolowy scrap, bosko skomponowany :) Uwielbiam Twoje LO, od zawsze mnie bardzo inspirują.

Patty O'Malley pisze...

Your layout is so pretty, Karola!

LinkWithin

.