środa, 22 marca 2017

Mixed mediowy komplet mintajowy

Witajcie Kochani! Ależ się działo ostatnio! Mnóstwo podróży i wspaniałych spotkań! 
W miniony weekend wzięłam udział w świetnym zlocie, z długoletnią tradycją - łódzkim Skrapowisku. Poprowadziłam wówczas make&take dla Studio Forty oraz warsztaty, podczas których tworzyłyśmy płócienne rolowane albumy ze stemplami Altenew, dostępnymi w scrapki.pl oraz stemplami Studio Forty. Było cudownie! Relację możecie zobaczyć TUTAJ.

Natychmiast po Skrapowisku pognałam do Katowic, aby wykorzystać wyjątkowo wolną niedzielę i wziąć udział w fantastycznych warsztatach w siedzibie Magicznej Kartki, które prowadziła Marta Krupa. Człowiek uczy się całe życie i ja się również nauczyłam - mnóstwa ciekawych technik oraz wiedzy o produktach, których wcześniej nie używałam. We wspaniałej atmosferze i sympatycznym gronie stworzyłam mixed mediowy komplet: dekoracyjną butelkę, skrzyneczkę oraz kartkę okolicznościową. Nie mogło być inaczej - zaczęłam z miętą. A później... było mocno kolorowo, a następnie spora dawka pobielania i tonowania, na cudownych, delikatnych złoceniach skończywszy. Uwielbiam pracę z teksturą, im jest jej więcej, tym bardziej się cieszę. Na tych zajęciach nauczyłam się pracy z kolejnymi ciekawymi mediami, dzięki którym mogę budować teksturę na różne sposoby i bardzo "wzwyż". Marta - dziękuję za cudowny, twórczy czas! 
Zobaczcie co zrobiłam! :)
Foto: Marta Krupa.













Pozdrawiam ciepło! 

1 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Fantastic projects, Karola! Love them!

LinkWithin

.