piątek, 10 lutego 2017

Zakręcona jak... kolejny słoik :)

Witajcie Kochani! Z zaskoczeniem obeserwuję jak bardzo spodobał Wam się mój słoikowy pomysł - bardzo dziękuję i cieszę się, bo ogromnie lubię niestandardowe formy. Oczywiście nie ja pierwsza zaanektowałam słoik do twórczej pracy, ale prostota tej bazy otworzyła mi w głowie pewną klapkę i namnożyła pomysłów ze słoikami związanych. 

Zatem... zdrowo zakręcona jak stado słoików, mam dziś dla Was kolejny, który w dodatku powstał przed tym miętowym, ale dopiero doczekał się sesji zdjęciowej (wiecie jak to jest... " a może dodam jeszcze parę detali..." ;-) )

Tym razem pracowałam z kolekcją Kaisercraft - Cherry Tree Lane, dostępną - tak jak ogrom innych kolekcji tej marki - oczywiście w Craft4You. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że właśnie w tym świetnym sklepie znajdziecie największy wybór produktów Kaisercraft, Graphic45, Blue Fern Studios, no i oczywiście produktów Tima Holtza, jeśliś fanem (fanką!) ;) 

Kolekcja spodobała mi się z przekory - jak wiadomo, nie przepadam za klimatami vintage, ale czasem lubię wziąć na biurko coś w tym stylu, aby kilkoma prostymi zabiegami przetworzyć ją w... shabby chic :) Cóż... jestem niereformowalna! Tak powstał tagbook ukryty w dużym słoiku. Wykorzystałam nie tylko duże arkusze z tej kolekcji ale także uroczy zestaw dekoracyjnych drewienek - zupełnie "na surowo", ponieważ w takiej postaci chyba tu najlepiej pasowały. Kolejny raz wzięłam na warsztat zdjęcia 3-letniej Róży, moje ulubione, spontaniczne... samo-się-scrapujące :)
Zapraszam - szczególnie wytrwałych, ponieważ zdjęć jest sporo...


... i z jednego boczku....



... i z drugiego boczku...


... i pokrywka...


... a pod pokrywką... tagbook 7,5 cm x 15 cm :)


... z gumową opaską trzymającą tagi w ryzach... 


... i już bez opaski...




... tagi razem... 

\

... i z osobna...






Dotrwaliście do końca? Ufff! Dziękuję!! 
Będzie mi bardzo miło jeśli dacie mi znać co sądzicie o tym projecie! :)

Tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu!


13 komentarze :

madośka madośka pisze...

Łał 😍 Zapiera dech w piersiach . Piękna praca .

Peninia pisze...

Ach jakie cudowności! Piękny klimat! Pozdrawiam -Gosia

Joanna Sokolik pisze...

Genialna praca w każdym detalu... zaniemówiłam...

Elzbieta Jon pisze...

Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie <3

Patty O'Malley pisze...

Oh my goodness, I love this! It is so beautiful! Wonderfully detailed!

Erita pisze...

Cudowna praca, a sama Róża i jej zdjęcia prześliczne! Takie spontaniczne sesje są genialne! Zdjęć pracy zaś nigdy za wiele. Ja sama nie raz mam z tym problem, bo tak wiele detali chciałabym Wam nieraz pokazać! W końcu każdy element i detal wymaga zastanowienia. Piękne! Pozdrawiam serdecznie!

mosia m. pisze...

Jak ja uwielbiam te Twoje słoiki! Są fantastyczne!
A ten to już w ogóle! Dopracowany w każdym, nawet najmniejszym szczególe - cudownie się go podziwia!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Przepięknie zamknęłaś wspomnienia w tym cudnym słoiku.Pozdrawiam cieplutko

Mimowolne Zauroczenia pisze...

WOW!
bo nic więcej wydusić z zachwytu nie potrafię :)
Karolciu, chciałam zapytać o zdjęcia co z nimi robisz, że nie są czarno-białe tylko takie magicznie rozświetlone?

Przygoda Yvette pisze...

Cuuuuuuuuuuuuuudowny!!

angel pisze...

Piękny jest! :)

Matilde pisze...

Wspaniała praca! Ciężko dodać jakiś oryginalny komentarz :)

Kasia Zarębska pisze...

Zawał! Cudo

LinkWithin

.