środa, 8 lutego 2017

Słodyczy ciąg dalszy...

Witajcie Kochani! Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze - to zdecydowanie motywuje, aby częściej dzielić się tym, co się dzieje na moim craftowym biurku :)

Dziś mam jeszcze więcej słodkości dla Was! A to za sprawą fantastycznych stempli Studio Forty.

Zestaw Celebrate zainspirował mnie do stworzenia warstwowych kartek ze stemplowanymi, kolorowanymi a następnie wycinanymi motywami. Tak powstały 3 słodkie kartki, które nadają się na przeróżne okazje. Do pomocy wzięłam również nowy zestaw Love Love - prawdziwie walentynkowy, ale jak widać - świetnie sprawdzający się również przy okazji niekoniecznie miłosnych projektów. Choć... w zasadzie... czy słodycz nie łączy się pięknie z miłością? ;-)
Motywy stemplowałam permanentnym tuszem (aby nie zareagował z wodą i farbami) a następnie kolorowałam akwarelami Prima z zestawu Confections - Tropicals. No, to smacznego! :)








Mam nadzieję, że nie zasłodziłam za bardzo? ;-)
Miłego, kreatywnego dnia! 

4 komentarze :

Peninia pisze...

Ach jak słodko ♥ Cudowne prace!

Patty O'Malley pisze...

Very pretty cards!

GosiaMachynia pisze...

Piękne !! Kolory są cudne !!!

Marci pisze...

So sweet and pretty!

LinkWithin

.