piątek, 20 stycznia 2017

Romantycznie i dziewczęco - album

Witajcie Kochani! Jedno, przeogromne DZIĘKUJĘ pragnę dziś Wam posłać, za to, że zaglądacie do mnie i zostawiacie ciepłe słowa. Jest mi niesamowicie miło! 

Dziś znów przynoszę ze sobą album, tym razem bardziej tradycyjny, ale jak zwykle - stworzony od podstaw przez me ręce. W zasadzie nic nowego - nadal jest dziewczęco/kobieco i nieco romantycznie... Lubię pracować bez papierów scrapbookingowych ale lubię również czasem po nie sięgnąć i nadać im mojego ulubionego smaczku, pobielenia, kwiatów, kontrastu... 

W dzisiejszym albumie wykorzystałam papiery Blue Fern Studio, dostępne w Craft4You. Bardzo dobrej jakości, bardzo grube, łatwe i wygodne w pracy. W Craft4You znajdziecie kilka różnych kolekcji, których wspólnym mianownikiem jest delikatny, romantyczny styl, trochę shabby chic, z elementami vintage. Dobry na śluby, do prac rodzinnych... na pewno będziecie mieli na nie mnóstwo świetnych pomysłów. 

Mój pomysł to album ze zdjęciami Róży - już jeden z tymi zdjęciami zrobiłam, ale zwyczajnie miałam ochotę na kolejny, w innym stylu i klimacie. Delikatny lawendowy kolor z papierów (tak, to jest fiolet. Tak, oswoiłam go. Tak, nawet już go lubię!) podbiłam tuszowaniami w podobnym odcieniu, bielą oraz złotymi akcentami. Naturalne gałązki, przestrzenne dodatki z masy, drobne kwiaty wewnątrz i okazałe na okładce, pobielenia, delikatna tekstura tu i ówdzie, kontrastowe czarne naklejki z napisami od Studio Forty oraz czarne chlapania... Wszystko to sprawiło, że album to prawdziwy grubasek :) Lubię takie! 










To wszystko na dziś, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu wrócę z kolejną nowością :)
Tymczasem życzę Wam cudownego, pełnego inspiracji weekendu! 


6 komentarze :

Marci pisze...

Stunning! Beautiful album!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album, Karola!

Agnieszka Janas pisze...

Cudo!!!

mosia m. pisze...

Jest wspaniały! Strasznie mi się podoba połączenie fioletu ze złotem, oj bardzo!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudne te fiolety!
Pozdrawiam
Eva

Doti Melodia pisze...

zachwycający album ;)

LinkWithin

.