poniedziałek, 30 stycznia 2017

Harmonia

Witajcie Kochani! Pewnie nie spodziewaliście się mnie tak szybko z powrotem? Cóż... nazbierało się prac do pokazania a i kolejne na stole, zatem trochę częściej będę dzieliła się z Wami tym, co uda mi się stworzyć, na bieżąco.

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją pierwszą pracą, którą stworzyłam dla 49 and Market. Jak łatwo można było w międzyczasie zauważyć, na blogu pojawił się banerek DT a ja stałam się szczęśliwą członkinią zespołu projektowego dla świetnej, amerykańskiej marki. Minęły długie lata odkąd zrezygnowałam ze wszystkich kilkunastu design teamów, ale w tym roku postanowiłam znów wesprzeć kilka świetnych inicjatyw a jednocześnie twórczo rozwinąć się w pracy z wspaniałymi produktami. :) Mam nadzieję, że uda mi się Was w ten sposób poinspirować ;)

Zatem, moja pierwsza praca dla 49 and Market to layout z moimi zdjęciami (cudownie uchwyciła mnie nieoceniona i przezdolna Paulina Wośko). Uwielbiam te zdjęcia i mogłabym sama siebie scrapować z ich wykorzystaniem nieustannie. Tym razem postawiłam na temat przewodni: Harmonia/Harmony, jako, że tej harmonii w życiu trochę mi brakowało w ostatnich latach. Gnałam gdzieś, niepotrzebnie skręcając w ścieżki, które mnie nie cieszyły, trudno było mi pogodzić życie prywatne z zawodowym. W tym roku będzie inaczej :) Będzie Harmonia :)

Gorąco Was zachęcam do odwiedzenia bloga 49 and Market, na którym znajdziecie mój post, w którym opisałam w jaki sposób powstał scrap oraz jakich dokładnie produktów użyłam. Tutaj tylko wspomnę, że pracowałam z pięknymi kolekcjami Vintage Artistry oraz Heirloom Botanicals oraz nowymi zestawami kwiatków z linii Vintage Shades a także z cudnymi stemplami tej marki.









To wszystko na dziś :) Już wkrótce kolejne projekty, a tymczasem zachęcam Was do śledzenia mojego fanpage na Facebooku, gdzie znajdziecie zawsze świeże informacje o moich warsztatach :)

2 komentarze :

Marek Kuderko pisze...

Przecudny layout. Tak kolorowy, z pięknymi motywami przyrody i świetnym akwarelowym tłem.

Pozdrawiam serdecznie <3

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout! Congratulations on your new DT assignment!

LinkWithin

.