czwartek, 5 stycznia 2017

Album. Bez papieru!

Witajcie Kochani! Dziękuję za odwiedziny w nowym roku, dziękuję, że jesteście tu ze mną, to bardzo motywujące, aby pisać, dzielić się tym, co twórczego mi się w głowie roi i w rękach pali :)

Dawno, dawno temu zaczęłam zapisywać wszystkie swoje bardziej lub mniej dziwne pomysły kreatywne z nadzieją, że kiedyś na każdy pomysł przyjdzie pora. Dziś przyszła chwila, kiedy mogę pokazać coś, nad czym myślałam długo, ale tworzyłam krótko. :)
A myślałam o czymś w rodzaju albumu... bo z serią zdjęć... ale zupełnie bez użycia papieru. Zatem nie jest to typowy papercraft, sama nie wiem jak i gdzie to "coś" zaszufladkować. :) Zainspirowałam się trochę zwojami papirusu, trochę roletą okienną - szalone zestawienie, ale kto powiedział, że nie da się znaleźć inspiracji w codziennym życiu? :) Zabrałam się do pracy, wzięłam płótno, stemple (Studio Forty - zestawy Wspomnienia i Nie przestawaj marzyć), tusze, farby, mgiełki, klej i oczywiście zdjęcia w dłoń i tak oto powstał kolejny niby-album w nietypowej formie. Jest zwój, który można odwinąć, a następnie z powrotem zrolować, zamknąć. Można go też powiesić w dowolnym miejscu, jak obrazek, makatkę. Wspaniale mi się pracowało z płótnem i z pewnością wkrótce to powtórzę. :) A Wy, co myślicie o moim nowym pomyśle? :)










Pozdrawiam ciepło! 


15 komentarze :

Alexandra♥ pisze...

Very beautiful and original!

Kayla pisze...

Super pomysł. Ja bym gdzies powiesiła na ścianie, choc w zwinietej wersji też wygląda fajnie.

A zdjęcia jak? Transfery?

Karola Witczak pisze...

Kayla - dzięki! Tak, zdjęcia transferowane ;)

Arleta pisze...

rewelacja

Patty O'Malley pisze...

Fantastic idea! Beautiful!

Aneta Szybowicz pisze...

Myślę, że to totalna nowość , zaskakująca i zachwycająca ! :)

GosiaMachynia pisze...

o wow ale czad !!! Bardzo mi się podoba !

magda pisze...

Co tu pisać - to po prostu mistrzostwo!! Pomysł ze zdjęciami na płótnie jest niesamowity, a te wszystkie dodatki, media... cudowny pomysł na prezent, jestem bardzo zauroczona! :)

Justyna Jasperse pisze...

Wspaniałe i po mistrzowsku wykonane! Gratuluję pomysły! Niezmiennie oryginalny!

Justyna Jasperse pisze...

Wspaniałe i po mistrzowsku wykonane! Gratuluję pomysły! Niezmiennie oryginalny!

Elżbieta pisze...

Jakie to śliczne :)

Erita pisze...

Waoch, niezwykłe! Wygląda genialnie :D

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNY!!!!!!!!!

Marci pisze...

Great idea! Beautiful!

Oliwiaen pisze...

No i jak tu sensownie skomentować coś takiego?! Nie da się! Pozostaje patrzeć i podziwiać :)

LinkWithin

.