niedziela, 29 stycznia 2017

10 lat różnicy

Witajcie Kochani! Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze i obiecuję pojawiać się w tym roku na blogu częściej! 
Dziś moja pierwsza praca dla sklepu scrapki.pl, z którym współpracuję jako projektantka wspierająca (support designer) i od czasu do czasu będę się z Wami dzielić moimi pomysłami na wykorzystanie świetnych produktów dostępnych w tym uwielbianym przez wszystkich sklepie. :) Pewnie mało kto pamięta, ale współpraca ze scrapkami to mój powrót w to samo miejsce po... 6 latach przerwy :) 

Mój dzisiejszy projekt to drewniana rama ze zdjęciami Róży w wieku 2 i 12 lat - zatem obrazuje 10 lat różnicy... aż trudno uwierzyć, że mój maleńki berbeć jest już pannicą. Jedyne co się nie zmieniło to jej niewątpliwy urok. ;-) Jakich produktów użyłam oraz jak powstała ramka przeczytacie na blogu scrapki.pl, do czego Was gorąco zachęcam. 

Chciałabym Wam tylko nadmienić na marginesie, że rama jest obłędna, wiem, że na stanie w scrapkach zostało kilka sztuk, zatem kto zainteresowany - spieszcie się! Tę ramę miałam już okazję dekorować kilka lat temu (dokładnie 6) w ramach współpracy z Pink Paislee, zatem dodatkowa inspiracja z ramą pod tym linkiem. :) A teraz już tylko zdjęcia, zapraszam:







Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego nowego tygodnia! 


3 komentarze :

mosia m. pisze...

Piękności!

GosiaMachynia pisze...

Piękna ramka, cudne dodatki i świetna fotka !!

Patty O'Malley pisze...

What a beautiful way to showcase a precious memory!

LinkWithin

.