czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczna wymiana notesowa

Witajcie Kochani! W tym zabieganym, gorączkowym niemal, przedświątecznym czasie przynoszę ze sobą coś z innej bajki. Choć... nie do końca. :) 

Kiedy Bogusia zaprosiła mnie do wzięcia udziału w  świątecznej wymianie ogromnie się ucieszyłam, ale byłam też pełna obawy, czy uda mi się wpasować w terminy. Byłam wówczas w rozjazdach, niewiele czasu spędzałam w domu, a z całą pewnością nie siadałam do nowych robótek. Muszę tu zaznaczyć, że wymiana miała polegać na przypisaniu wszystkich chętnych w pary, a następnie każdy miał dla swojej pary stworzyć świąteczny prezent: notes. Do tego można było rozpieścić sparowaną z nami osobę słodyczami, craftowymi "przydasiami" lub innym, łatwo zbywalnym dobrem :D 

Mnie w parze przypadła Marta - JaMajka, z którą znamy się już bardzo długo, a może i dłużej. Znamy się, więc tym milej mi było przygotować coś specjalnego dla Marty. Dziś pokażę Wam co udało mi się stworzyć w ramach tej wymiany, ale najpierw zobaczcie co cudownego otrzymałam - nie jeden notes, ale dwa! Róża jest swoim zachwycona nie mniej, niż ja własnym! Marta to specjalistka mixed-mediowa, tym bardziej z zaciekawieniem odkrywałam zakamarki mojego notesu, stworzonego przez nią. No i jak tu zapełniać takie cacko? :D Z rozterki zjadłam wszystkie słodycze, które były w paczce, nie robiąc im przedtem zdjęcia.... :/ Ale notesom i pięknej kartce zrobiłam, zobaczcie jaka ze mnie szczęściara :D


A oto, co ja przygotowałam dla Marty - notes, który starałam się spersonalizować :))) 
No, przyznajcie, że miałam świetny pomysł z rudą kobitką w okularach :)))




A z tyłu - na zachętę :) 



I to wszystko na dziś :) 
Następnym razem pokażę Wam coś świątecznego, obiecuję ;) Może jeszcze zdążę :)
Tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę Wam chwili dla siebie w tej przedświątecznej bieganinie. 


4 komentarze :

Margot-craftcorner pisze...

Super upominki ... od razu wiedzialam dla ktorej Marty - swietny jest xx

Sylwia-eR pisze...

No to się wymianka udała:)))Obdarowałyście się prawdziwymi cacuszkami:)

Joanna Sokolik pisze...

Wszystkie prace prześliczne. Świetna zabawa wymiankowa.

Patty O'Malley pisze...

Fantastic notebooks!

LinkWithin

.