niedziela, 11 grudnia 2016

Dziewczęco = słodko

Witajcie Kochani! Jakże mi miło przysiąść na chwilę (wolną chwilę!) i spotkać się tu znów z Wami! Dziękuję za to, że mnie odwiedzacie! 

Dziś coś zaległego, ponieważ stworzonego już jakiś czas temu. Niewielki, ale niedostatki rozmiarowe nadrabiający słodyczą, wdziękiem, dziewczęcością w stylu, który lubię bardzo - shabby chic. Jest taka kolekcja papierów Cottage Rose od Kaisercraft, którą znajdziecie oczywiście w Craft4You, właśnie taka słodka, różana, urocza jednym słowem. Świetnie mi się z nią pracowało, ponieważ jeśli sięgasz po mały bloczek papierów, otrzymujesz wszystko, czego Ci potrzeba do pracy przy albumie, również sporą ilość dodatków w postaci die-cutsów czy elementów do łatwego wycięcia. 

O, tak nachwaliłam papiery, że nie pozostaje mi nic innego jak pochwalić się efektem. Taki album będziemy mieli okazję wspólnie stworzyć podczas Maratonu Warsztatowego w Łodzi, 15 stycznia 2017 :) Zapraszam! 





 



Pozdrawiam bardzo ciepło! Wspaniałego nowego tygodnia Wam życzę! 

8 komentarze :

Magda Wo /decoartM/ pisze...

wow, niesamowity

mosia m. pisze...

Imponujący!

IWA pisze...

Cudny! Idealny poziom słodkości! :-)

Patty O'Malley pisze...

This is so beautiful, Karola!

SiódmyAnioł pisze...

Szałowy! Tyle detali do podziwiania, że zdjęcia już niepotrzebne :)

Erita pisze...

Piękny album, cudowna kolorystyka i to taka Twoja <3 Każdy detal zachwyca!

Marci pisze...

Absolutely gorgeous!

biala szafka agi pisze...

Zwalił mnie ten Twój album na kolana! Poważnie! Idealne proporcje wszystkiego, mistrzostwo świata!!!

LinkWithin

.