wtorek, 22 listopada 2016

Trochę słońca?

Witajcie Kochani! Tradycyjnie, bardzo Wam dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad. Wiele to dla mnie znaczy, szczególnie w takich miesiącach jak listopad, kiedy zupełnie nie mam czasu na blogowanie. 

W związku z tym, bez przydługiego wstępu - zachęcam do zerknięcia na mój nowy layout. 

Na przekór świątecznemu tworzeniu, u mnie jest pełnia lata, czyli soczyste kolory, stemplowania, akwarele, koronkowe maski, mnóstwo okazałego kwiecia, warstwy a w tym wszystkim Róża, sprzed... 3 lat :) Lubię to zdjęcie, jest nieco nostalgiczne, ale... gdyż ponieważ nostalgiczne klimaty to nie moja bajka... powstał kolorowy, radosny scrap portretowy. :) Zapraszam. I żegnam się na 2 tygodnie, prawie ostatnie warsztatowanie w tym roku przede mną. Mam nadzieję, że to, co zostawiam na ten czas, zainspiruje Was do stworzenia czegoś zupełnie nie świątecznego. Czasami. :)







Mnóstwa nieskrępowanej kreatywności Wam życzę! 
I odrobiny wolnego czasu na tworzenie ;)

6 komentarze :

mosia m. pisze...

Przepiękny i tak cudownie kolorowy!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout!

Joanna Jankowska pisze...

Wspaniała praca, uwielbiam te Twoje kolory :)

Ilona Konarczak pisze...

Słońca nigdy za wiele, a jeśli dodatkowo w tak kolorowej oprawie to można jedynie się zachwycać :)

cytrynowedrzewo pisze...

mega kolory! Dużo się dzieje, a b&w zdjęcia idealnie wgrywa się w cały projekt. Mega :)

Dorothy Macdonald pisze...

beautiful work that you do. Love all your cards.

LinkWithin

.