wtorek, 1 listopada 2016

Na przekór szarości

Witajcie Kochani! Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa. :) Bardzo mi miło, że tu zaglądacie, szczególnie w chwilach, kiedy sama mam mało czasu lub mobilizacji aby regularnie blogować. 
Jesień w pełni, w dodatku w fazie szarej, mokrej, burej i zimnej. I u mnie ostatnio smutno bardzo i ciężki emocjonalnie czas nastał, ale jak po każdej burzy - zawsze musi wyjść słońce i tego się należy trzymać, prawda? Zanim to realne będzie dla mnie łaskawe, postanowiłam stworzyć coś energetycznego, radosnego, coś, co śmiało można nazwać kreatywną terapią na szarości i smutki. Jeśli i Wam potrzeba odrobinę energii i słońca - zapraszam doładowania baterii z kilku moich ostatnich, radosnych kartek, a najlepiej chwyćcie papier, farby, nożyczki i klej w dłonie i do dzieła! :)

Moje dzisiejsze kartki mają tła malowane akwarelami Primy z serii Confections - Tropicals, bezpośrednio na papierze akwarelowym oraz na arkuszach ze złotym nadrukiem, pochodzących z uroczego bloczka kart do Project Life od Becky Higgins. Nie mogłam się oprzeć i udało się - okazuje się, że całkiem nieźle ten papier znosi chlapania wodą i farbą, postanowiłam to wykorzystać. Dodałam trochę wzorów stworzonych za pomocą duetu: pasta strukturalna + maska, a także - jako, w pewnym sensie, kontynuację złotych akcentów - dodałam trochę chlapań złotym, brokatowym tuszem. No i kwiaty. Kwiaty wszędzie. Uwielbiam je, uwielbiam, kiedy jest ich dużo, gęsto, przestrzennie. I jak tu nie czuć się lepiej? :)











Pozdrawiam ciepło i życzę Wam kreatywnej reszty tygodnia! 

11 komentarze :

Aga Baraniak pisze...

wow! Ale eksplozja kolorów! Piękne są Karolcia

Patty O'Malley pisze...

Very pretty!

madośka madośka pisze...

Cudne !

Aga C pisze...

Uwielbiam takie klimaty ,cudowne prace!!!

GosiaMachynia pisze...

Karteczki cudne, świetne kolory idealne na smuteczki mam nadzieję, że Twoje utopiły się w tych kolorach i teraz jest tylko jasno i kolorowo :))

mosia m. pisze...

Niesamowicie piękne i faktycznie pełne pozytywnej, radosnej energii. Bardzo przyjemnie się na nie patrzy :-)

magda pisze...

Och, jakie piękności! Od razu, z dziesięciu kilometrów, widzę, że to Twoje prace! :D

Karolina Klaus pisze...

Przepiękne! Kolory ,, do zjedzenia'' ;)

Karolina Klaus pisze...

Przepiękne! Kolory ,, do zjedzenia'' ;)

Belle à cropper pisze...

gorgeous! I have a question, where do you get your flowers ? thank you! :)

Aneta Michniewicz pisze...

Przepiękne! :)

LinkWithin

.