wtorek, 4 października 2016

Jesień, ach to Ty...

Witajcie Kochani! Ogromnie dziękuję za przemiłe słowa w komentarzach a przede wszystkim za to, że tu do mnie zaglądacie. :) Jedyne, co mobilizuje do prowadzenia bloga. :)

Było już troszkę świątecznie, ale nie zapominajmy o jesieni! Jesień jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych pór roku, jedną z dwóch, bo pierwsza jest wiosna. Nie znoszę mrozów i upałów, umiarkowany klimat najbardziej mi odpowiada, zatem pierwsze ciepłe dni wiosny oraz pierwsze (i niebawem - ostatnie) ciepłe dni jesieni to "mój" czas. 

Jesień niestety nastraja również melancholijnie, nietrudno złapać mały lub większy dołek, dać się pochłonąć refleksjom, nierzadko mającym zgubny wpływ na nasze samopoczucie. Aby jednak nie dać się tym jesiennym minusom, stworzyłam dwie, kolorowe, ciepłe i energetyczne kartki. 

Dużo się na nich dzieje, zdecydowanie za sprawą kwiatów i warstw, a także wycinanek z wykrojników Sizzix: Thinlits Die Set 3PK - Dream Away (z pięknym łapaczem snów) i Thinlits Die Set 4PK - Scribbles & Splat (z sercem i nie tylko). W tle - akwarele w połączeniu z pastą strukturalną i wzorami z masek oraz spora dawka gesso jako wykończenie - grubo, puchato, tak jak lubię. 
Mi się natychmiast lepiej zrobiło, a Wam? :) Mam nadzieję, że udało mi się zatrzymać trochę jesiennego słońca na dłużej.





Pozdrawiam ciepło i słonecznie!!!

10 komentarze :

IWA pisze...

Prawdziwa eksplozja kolory, energii i radości! Żadnej jesiennej melancholii!

Sylwia-eR pisze...

Szalona, piękna i słoneczna jesień ! jak można tak pięknie??? No jak ?

OK pisze...

КРАСОТА!!!

a.le kartka pisze...

Pięknie, z rozmachem w kolorach, warstawach i fakturach. To jest to najpiękniejsze oblicze jesieni:)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Joanna Jankowska pisze...

Ah jakie piękne. Kolory zupełnie nie moje a jednak kartki mnie zachwyciły. Jesteś mistrzynią :) <3

biernasia4 pisze...

Jak wszystkie Twoje prace są prześliczne. Pozdrawiam.

Ala M. pisze...

I jak tu nie kochać takiej jesieni? Cudne inspiracje

Patty O'Malley pisze...

These are so beautiful, Karola! Love the vibrant fall colors. I love this time of the year but I also love winter (yes, you heard right!).

anai.pl pisze...

Jesienne kolory, to zupełnie "nie moja bajka", a jednak u Ciebie chłonę i podziwiam :)

LinkWithin

.