środa, 28 września 2016

Świąteczny album shabby chic

Witajcie Kochani! Chwilkę mnie tu nie było, ale już, już wracam z różnościami, nowymi projektami i ogłoszeniami warsztatowymi. Niestety, tradycyjnie początek jesieni daje mi się we znaki złym samopoczuciem i choróbskiem, ale odpędzam jak mogę, a papier i nożyczki bardzo mi w tym pomagają. Dość o mnie, czas na nowości świąteczne.

Harmonijkowy album domek miał już różne wersje: soczystą i wiosenną, ptasio - mediowaną a nawet niemowlęcą, nie miał jednak wersji świątecznej. Do dziś. :) A właściwie do wczoraj, kiedy to udało mi się skończyć album, który w pełnej krasie odzwierciedla wszystkie moje kolorystyczne i stylowe ciągoty, jeśli chodzi o projekty świąteczne. Jest delikatny, pastelowy, puchaty, gruby, pobielany, z teksturą tu i ówdzie, którą aż chce się dotykać i skrobać {maniacy wiedzą o co chodzi ;-) }. Album ma sporo różnych zakamarków, kieszonek, tagów, rozkładanych miejsc na dodatkowe zdjęcia, zatem sporo pomieści. Zaszalałam też z gwiazdami betlejemskimi z foamiranu - są takie nieporadne i niedoskonałe ale bardzo je lubię, bo... są moje. A poza tym miałam niesamowitą radochę mogąc samodzielnie stworzyć trochę kwiecia. :)

Ten oto album: zimowo - świąteczny to już ostatnia wersja domku. Nie sądzę, aby ktoś zdołał mnie namówić na jeszcze jedną, tym bardziej, że w głowie szaleją nowe pomysły na zupełnie nowe formy albumów. Świąteczny album będzie można wykonać w moim towarzystwie i z moją pomocą na warsztatach, ale o tym wkrótce. Tymczasem zapraszam do obejrzenia... sporej ilości zdjęć :) Mam nadzieję... ba, wierzę, że nie jestem jedyną osobą, która tradycyjną, świąteczną kolorystykę i stylistykę zamienia na coś świeżego, jasnego i pełnego blasku... bo złota tutaj akurat zdecydowanie nie brakuje. :) ha! 
No to start - album świąteczny raz! 














Ufff.. to już wszystko :) 
Dajcie proszę znać czy taka wersja projektów świątecznych podoba Wam się :) 
Pozdrawiam ciepło znad kubka gorącego kakao! 





10 komentarze :

Arleta pisze...

super świetny album

Arleta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Malwina M pisze...

Piękny album! U mnie dopiero zaczyna się robić świątecznie :)

Inka pisze...

Zawsze mi się podobają Twoje "odejścia" kolorystyczne! Jest moc, album prześliczny :-)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album!

IWA pisze...

Majstersztyk!

a.le kartka pisze...

Niesamowity!

Doti Melodia pisze...

cudownie ;)

Marci pisze...

I love your non traditional colors for this project. Beautiful!

Sylwia-eR pisze...

Ależ cudo!

LinkWithin

.