czwartek, 15 września 2016

Romantycznie, nieco jesiennie...

Witajcie Kochani Dziękuję Wam bardzo, że odwiedzacie mnie i zostawiacie miłe słowa, bardzo to doceniam. Och, ostatnio sporo się u mnie dzieje, przełom sierpnia i września był bardzo intensywny, miałam przyjemność warsztatować w Danii, a przy okazji napstrykać trochę pamiątkowych zdjęć, które czekają na chwilkę wolnego czasu, aby ostatecznie trafić do albumów (tak, chyba będą dwa). :)

Tymczasem, zanim "duńskie" albumy i zanim pierwsze świąteczne prace (o których już za chwilkę), chciałabym Wam dziś pokazać album, który powstał jako projekt warsztatowy, właśnie na zajęcia w Danii ale również na świetne (bo ludzie świetni, a nie, że ja świetna), kameralne warsztaty, które poprowadziłam w ubiegłą sobotę w Gorzowie. Inspiracją do stworzenia tego albumu (ale również konkretną wskazówką: "zróbmy coś podobnego!" był mój włosko-jesienny album

W tym konkretnym albumie, podobnie jak w "prototypie" wykorzystałam różne kształty kart, transparentne przekładki i kilka dodatkowych rzeczy, które bardzo lubię w takich właśnie, kombinowanych, "freestylowych" albumach. Ten, który chcę Wam dziś pokazać dodatkowo ma bardzo romantyczny charakter i trochę jakby jesienne kolory... :) Zapraszam:






To wszystko na dziś, mam nadzieję, że wrzesień u każdego z Was jest równie kreatywny i buzujący pomysłami, jak u mnie. Zobaczymy tylko, czy czas będzie łaskawy i uda się szybko pomysły przełożyć na realne projekty :D Trzymajcie za mnie kciuki! I zaglądajcie jeszcze w tym tygodniu, bo będzie świątecznie i jednocześnie warsztatowo :)

3 komentarze :

GosiaMachynia pisze...

oo wow ale super !! Bardzo mi się podoba !!!

Patty O'Malley pisze...

This is fabulous, Karola! Wish I could attend a class!

Aleksandra pisze...

Piękny album, naprawdę klasa sama w sobie :D

LinkWithin

.