środa, 17 sierpnia 2016

Witaj w domku, maleństwo!

Witajcie Kochani! Ostatnimi czasy zdecydowanie nie nudzę się. Poza maratonami warsztatowymi, staram się nadrobić twórczość wszelaką, łapiąc wenę za nogi i wyciskając z niej ile się da. :) W głowie i na stole a także w komputerze mnóstwo pomysłów i rozpoczętych projektów - lato w tym roku zdecydowanie pracowite, ale tak bardzo pozytywnie, bo twórczo. 

Wśród różnych aktywności pracuję nad kolejnymi warsztatowymi projektami, dziś znów przynoszę na blog jeden z nich. Album harmonijkowy/parawan w kształcie domku to jeden z moich ulubionych. Tworzy się go stosunkowo szybko (jak na album) i bardzo przyjemnie. Kolekcja Primy - Heaven Sent leżała już w mojej pracowni ponad dwa miesiące, zanim wreszcie ją pocięłam. To jedna z tych kolekcji, którą chce się po prostu mieć, nawet nie pociętą - jest śliczna. Tematyka niemowlęca jest mi od lat dość daleka, ale nie mogłam się oprzeć, aby nie stworzyć albumu - domku właśnie na taką okazję - narodziny dziecka lub podsumowanie pierwszego pół roku życia, a może nawet całego pierwszego roku. Album postał w porozumieniu z gospodarzami moich jesiennych zagranicznych warsztatów, ale jeśli ktoś z Was miałby ochotę wspólnie stworzyć taki sam album na warsztatach w kraju - zapraszam do kontaktu. :) 

Zatem, tak - czasem jest tu u mnie mocno kolorowo i akwarelowo a czasem słodko i pastelowo. :) 
Zapraszam do pooglądania co udało mi się ostatnio stworzyć - tylko dla cierpliwych :)













Tak, to już koniec :)
Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili czas na obejrzenie całości :) 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę kreatywnej reszty tygodnia! 

4 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautifully sweet album!

francesca biancon pisze...

bellissimo!!
francesca

Joanna Jankowska pisze...

Prześliczny, przeslodki, uroczy :)

Bea pisze...

Cuuudny!!! Oj powinnam sobie coś zrobić takiego dla Anielki :)

LinkWithin

.