czwartek, 11 sierpnia 2016

Polne kwiaty & co.

Witajcie Kochani! Dawno już nie miałam okazji publikować dwóch postów w tak krótkim odstępie czasu. :)

Ponieważ wciąż tkwię w niedoczasie, pomyślałam, że scrap, który powstał niedawno nie musi nabierać mocy aż znajdę chwilkę i napiszę posta. Chwilka między wyjazdami letnimi sama się znalazła i oto jest - layout pełen kwiatów.

Zdjęcie jednego z pięknych bukietów jakie zdarza mi się otrzymywać od mojej drugiej połówki (nie wiem skąd je bierze, ale muszę przysiąc, że są wyjątkowe) czekało jakiś czas, ze względu na dość trudne dla mnie połączenie kolorystyczne. Co tu dużo mówić - nie są to słodkie pastele! :) Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie spróbowała ujarzmić kolory ze zdjęcia na scrapie. Najzwyczajniej w świecie dodałam jeszcze więcej kwiatów - malowanych akwarelami w tle oraz okazałych kwiatów z tkaniny. Pomyślałam, że dobrze będą się tu czuły stemplowane liście oraz stemplowany, ukwiecony jelonek. Pokolorowałam odbitki akwarelami, dodałam kilka naturalnych patyków, sznurek jutowy i jeszcze kilka drobiazgów dopełniających całości i powstał taki oto soczysty, na wskoś różowy (!) scrap.

I choć naturalne kwiaty w końcu więdną, dobrze jest mieć taką pamiątkę, aby przypominała o tym, że mały gest bardzo wiele znaczy. :)








Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanej (kreatywnej!) końcówki tygodnia! :)


6 komentarze :

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Niebiesko_Oka pisze...

Pięknie się ten jelonek w ukwiecony krajobraz wkomponował :).

Patty O'Malley pisze...

This layout is beautiful, Karola! I love the pretty colors.

Erita pisze...

Mega energetycznie i wspaniale się przez to prezentuje. Taki scrap to cudowne przedłużenie trwałości żywych kwiatów, a jak człowiek sobie na niego spojrzy po jakimś czasie to od razu cieplej się robi na serduchu, bo w końcu to prezent od specjalnej osoby!

Marci pisze...

Gorgeous!

Marci pisze...

Gorgeous!

LinkWithin

.