niedziela, 31 lipca 2016

Soczyste lato na okrągło

Witajcie Kochani! Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnimi postami. Jest mi niesamowicie miło, że tu zaglądacie! Serio, serio! :) 
Dziś, na fali soczystych kolorów lata - znów coś mocno kolorowego, letniego i kwiecistego. 
Okrągły blejtram powstawał dość długo, głównie ze względu na kompletny brak czasu w ostatnich tygodniach, dużo się dzieje, jest... lato, kto by siedział przy papierkach... ;) Żartuję oczywiście, z wielką przyjemnością zawsze zasiadam do craftowego stołu kiedy tylko mam sposobność. Taka sposobność to na przykład urodziny wspaniałej, kreatywnej osoby, dla której prezent warto wykonać samodzielnie. Na tę wyjątkową okazję, czyli urodziny Marty, powstał okrągły blejtram, z elementami malowanymi akwarelami oraz z naszym wspólnym zdjęciem ze świetnej sesji w Ogrodach Kapias, z początku lipca, kiedy to miałyśmy okazję spędzić ze sobą trochę prze-fantastycznych chwil. 
Zdjęcia pracy robiłam na szybko przed wysyłką do Marty a jednocześnie przed moim nieplanowanym wyjazdem, nie bardzo miałam możliwość ich powtórzyć :D, zatem nie mam ich wiele i nie są świetnej jakości ale... są ;) I coś na nich, mam nadzieję, widać. :) 





To zdecydowanie nie ostatni projekt w gorących, letnich klimatach, jaki mam aktualnie na tapecie, zatem zaglądajcie do mnie co jakiś czas, jeśli przypadkiem zabraknie Wam słońca! 
Pozdrawiam ciepło! 





2 komentarze :

Rysa pisze...

bajeczny!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola! I love the water color flowers.

LinkWithin

.