piątek, 22 lipca 2016

Soczyste kolory lata

Witajcie Kochani! Wakacje to czas kiedy wreszcie możemy nasycić się tęczą kolorów płynącą nie tylko z natury ale i z tego, co sami stworzymy. Przez większą cześć roku tęsknimy za kolorami, soczystością, ciepłym powietrzem, jaskrawą feerią barw, zapachów, smaków, światła, jakie daje nam tylko lato. Mimo, iż nawet w zimowych miesiącach zdarza mi się tworzyć soczyste, kolorowe prace, jednak te stworzone latem, mam wrażenie, że zatrzymują odrobinę tej letniej magii i słońca. Oglądanie ich w długie zimowe wieczory dostarcza ogromną dawkę pozytywnej energii. 

Taki też jest mój dzisiejszy layout z Różą. Zdjęcie zupełnie przypadkowe (nadal nie lubi pozować!), ogromnie podoba mi się słońce w jej włosach na tej fotografii... Chciałam zatrzymać tę chwilę i stworzyć coś mocno słonecznego, kolorowego, bogatego, przestrzennego, coś... co kipi latem :) I tak oto przełożyłam chęci na coś namacalnego :)
Białe tło pochlapałam kilkoma kolorami płynnej akwareli, wspomniane zdjęcie wkleiłam w piękną ażurową, tekturową ramkę (drugą, podobną dodałam u dołu layoutu), całość wzbogaciły kwiaty (większość z nich wykonałam samodzielnie z foamiranu) oraz naturalne (choć sztucznie barwione) piórka, wycinanki z wykrojników lub wzorzystych papierów, płócienne banerki a także stemplowane a następnie embossowane liście, dodatkowo pokolorowane akwarelami... Odrobina gesso (obowiązkowo!) sprawia, że całość wydaje się lekko wypłowiała na słońcu - o to chodziło :) A do stworzenia fragmentów pomarańczowych wianuszków wykorzystałam trik Dryszki - dziękuję! Sprytne. łatwe i warte powielania - spróbujcie! Moje wianuszki powstały za pomocą pisaka Kuretake Zig Art & Graphic Twin z bardzo wygodną, elastyczną końcówką. :)








Cudownych, słonecznych i kreatywnych dni Wam życzę! 
Dziękuję za odwiedziny! 


3 komentarze :

Drycha pisze...

<3

Joanna Jankowska pisze...

Jest cudny. Piękne kolory, dodatki, kwiaty. O zdjęciu nie wspomnę ;) ;) Wspaniały jest ten kolor turkusowo miętowy. :) <3

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout!

LinkWithin

.