poniedziałek, 20 czerwca 2016

Soczyste lato... tuż, tuż...

Witajcie Kochani! Tradycyjnie - bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze! 
Wszystkie znaki na niebie i ziemi... w kalendarzu mówią, że od jutra mamy lato. Fantastyczne wieści, byłabym szczęśliwa gdyby i pogoda dopisała. :) Zanim jednak coś lub ktoś przepędzi szare chmury i burze znad naszych głów, zapraszam do nasycenia się letnimi, soczystymi kolorami. :)

Dwie, prawie bliźniacze kartki stworzyłam bazując na wykrojnikach Sizzix - Thinlits Die Set 3PK - Dream Away i Thinlits Mixed Media#3, z których wycinałam za pomocą mojej nowej (i nie ukrywam, że już mocno faworyzowanej) maszyny - Big Shot Express

Fantastyczna sprawa - brak korbki, za to jest kabelek, przycisk i wszystko samo się dzieje. :) Kiedy  całkiem niedawno zawitała do mnie kolejna przesyłka z Sizzixa, moja radość była wielka. Jak wiecie lub się być może domyślacie - sporo wycinam z wykrojników na warsztaty. Czasem są to rekordowe ilości. Teraz będzie mi lżej. A i poza faktem, że prąd zrobi swoje, maszyna jest zgrabna, solidna, równomiernie dociska i przesuwa "kanapkę"... Jak ja mogłam bez niej żyć? Gorąco polecam! Ale nie początkującym, a raczej zaawansowanym crafterkom i instruktorkom, które - jak ja - niekiedy mają sporo do wycięcia. A tak sobie działa w naturze:


A oto i rzeczone kartki - mam nadzieję, że letnie łapacze snów i mnóstwo kwiecia przyniosą nam duuużo słońca :)
W bonusie: moje własnoręcznie wykonane kwiatki z foamiranu (nie wszystkie, są tu też piękne kwiatki z tkaniny) oraz cekiny w ulubionych kolorach :)










Cudownego, słonecznego i oczywiście kreatywnego tygodnia Wam życzę! :)


4 komentarze :

magda pisze...

Pięknie i soczyście, no lato! :)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful cards, Karola!

Oliwiaen pisze...

Cudnie lekkie i soczyste!

-Renia- pisze...

Kartki są cudne!

LinkWithin

.