niedziela, 5 czerwca 2016

Albumowo zakręcona

Witajcie Kochani! Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i ciepłe słowa! 
Nawiązując do ciepła - nastał taki czas, że człowiekowi, a temu kreatywnemu i zakręconemu twórczo w szczególności - zupełnie nie chce się siedzieć w domu. Spędzamy coraz więcej czasu na zewnątrz, ciesząc się słońcem i piękną pogodą. Mnie dopadła kolejny raz w tym roku wstrętna angina i ostatnie dni spędziłam w domu, za to stworzenie kolejnego albumu nieco mnie wyleczyło. ;)

W tym roku jeszcze nie udało mi się zrobić żadnych ciekawych zdjęć w słonecznym plenerze, za to mam do dyspozycji zdjęcia sprzed roku. I z takimi właśnie zdjęciami Róży z mini sesji nad Wartą, zrobionej dokładnie rok temu - jest dzisiejszy album. 

Tym razem, na fali popularności baz albumowych z płócienną okładką, postanowiłam stworzyć sobie własną. Ot, spontaniczny pomysł, wena wrzała, nie było czasu na szukanie gotowca w sklepach. :) Zrecyklingowałam kawałki 3 warstwowej tektury falistej oklejając ją fragmentem płótna, zakupionym kiedyś w celu szycia nowych rolet. :) Ponieważ miałam w głowie konkretny rozmiar i formę albumu, to rozwiązanie było w tym momencie najlepsze, bo format albumu jest niestandardowy, ma 13,5 x 19 cm.

Wykorzystałam różne papiery, w kolorach pasujących oczywiście do zdjęć, ale głównie przewija się tutaj nie najmłodsza już, urocza, dziewczęca kolekcja Webster's Pages - Sweet Routine. Dodałam maszynowe przeszycia, kilka serwetek z wykrojników, świetne transparentne (i nie) naklejki z napisami, stworzyłam trochę schowków na tagi z opisami na odwrocie... Tak powstało to dziewczęce, "różane" małe coś ;)
Zapraszam - najpierw skrót dla niecierpliwych, a następnie dużo zdjęć, dla szczególnie cierpliwych... :)





















Ufff, to wszystko :) 
Mam nadzieję. że udało mi się zainspirować Was do poświęcenia dłuższej chwili aby stworzyć taki pamiątkowy album lub dwa. Lub trzy... Albo więcej ;) 
Ja wkrótce siadam do następnego!

~~  ***  ~~

Na koniec przypominam o wciąż trwających zapisach na warsztaty:


ZAPRASZAM! :)

Tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, kreatywnego tygodnia! 

10 komentarze :

Bea pisze...

Karola!!! Cudny jest!!!
Pozdrawiam <3

a.le kartka pisze...

"COŚ" pięknego!!! :)

nowalinka pisze...

Ach te detale, no i sama Róża :) Magiczny album :)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful keepsake, Karola!

Stalowy Kurdupel pisze...

Prześliczny! Na prawdę bardzo zgrabny album :D

AgnieszkaBe pisze...

Uwielbiam!!!!!!!!!!!!

Oliwiaen pisze...

Jedno i drugie - cudowne :)

Inka pisze...

Śliczny album! i te przekładki!

KOLOROWY ptak pisze...

niegdy nie mogę napatrzeć się na detale, które takk misternie układasz :) całość rześka, radosna i niesamowicie piękna! podziwiam!

Linda pisze...

Very beautiful, Karola! Greetings from Montreal, Canada. :)

LinkWithin

.