środa, 18 maja 2016

W kolorze blue ;-)

Witajcie Kochani! :) Kto pamięta piosenkę Maryli Rodowicz "Do łezki łezka" z tekstem genialnego Jonasza Kofty? 

Do łezki łezka,
aż będę niebieska
w smutnym kolorze blue, 
jak chłodny jedwab, 
w kolorze nieba,
zaśpiewam kolor blue. 
Tak... nastał taki wiosenny czas, kiedy przyszło zimno i faktycznie autobusy "zapłakane deszczem", czekamy na odrobinę słońca aż nas znów dopieści. Tymczasem może niekoniecznie smutno, ale za to mocno blue - dziś w moim projekcie. 
Na przekór chłodom i słotom, słońce między kwiatami i wspomnienie letniego lenistwa, wystawiania twarzy do słońca aby nakarmić piegi i słodkiego hamakowania.  Co tam wiosna... ja chcę już lata! :) 

Praca dość eksperymentalna, z dużą dozą nonszalancji. Tło stworzyłam wykorzystując przeróżne media - farby akwarelowe, akrylowe, pigmenty brusho, gesso, pastę strukturalną, mgiełki... no i wodę. Co, nie widać? A tak się starałam. ;) Na poważnie - nadal zupełnie nie czuję się "mediową" dziewczyną, nadal mam jednak frajdę z eksperymentowania. Kiedy przypomnę sobie moje prace sprzed lat, dziwię się dlaczego tak bałam się tych magicznych specyfików, dzięki którym możemy stworzyć coś zupełnie wyjątkowego. O, np. taki scrap na panelu malarskim :)
Ach, no i na coś mi się wreszcie przydało pawie piórko trzymane kilka lat w czeluściach pudła z dodatkami nabierającymi mocy. ;) 






Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam duuuuuużo słońca! 


4 komentarze :

magda pisze...

Ho, ho, kochana, Tobie dobrze w każdym kolorze, a tutaj - no cóż, niebiańsko, prawda? :) Pozdrawiam ciepło!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful canvas, Karola!

Marci pisze...

This is beautiful!

Marci pisze...

This is beautiful!

LinkWithin

.