środa, 11 maja 2016

Odrobina szaleństwa ;)

Witajcie Kochani! Jak zwykle - bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze - jest mi bardzo miło widzieć Was tutaj, szczególnie kiedy z różnych względów przerwy w blogowaniu stają się czasem dłuższe. :) 

Dziś przynoszę ze sobą odrobinę szaleństwa - zgodnie z tytułem posta. W ostatnim czasie w moim życiu prawdziwa huśtawka emocji, tak wiele się dzieje, jest szaleństwo... Próbowałam to przełożyć na layout - szaleństwo w wiosenno - letnich kolorach, moje zabawne zdjęcie i wymowny tytuł - tak, wciąż jestem w podróży - i dosłownie i w przenośni. :) 

Moja twórcza podróż to - mam wrażenie - nie kończąca się opowieść. Nawet jeśli mam niekiedy mniej czasu na tworzenie, to skrupulatnie zapisuję wszystkie pomysły, kiedy mam mało czasu - wypróbowuję nowe techniki czy produkty, bawię się. 

Długo myślałam o kolejnym scrapie z dużym balonem (czy ja wspominałam, że kocham balony?), w tle lub jako główna dekoracja. I jak widać, przyszedł na balona czas :) Namalowałam go sobie akwarelami, dodałam młodszego brata, zdjęcie ukwieciłam kwiatkami z papieru a nawet dwoma (turkusowy i żółty) moimi pierwszymi kwiatkami z tak popularnego ostatnio foamiranu (ale o tym innym razem...). :) Jak zwykle sporo warstw, trochę mediów, maski, wycinanki z wykrojników: Sizzix Bigz Die w/Texture Fades - Feather Duo i  Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Back to Nature #2 ... nic nowego ale miałam sporo dobrej zabawy. :) A Wy co myślicie? Może udało mi się zarazić Was odrobiną szaleństwa? ;)











Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego tygodnia! 

4 komentarze :

Lena Ziborova pisze...

Amazing!!!!

Marci pisze...

What a beautiful page!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout!

kiga bet vel Ki pisze...

osiem lat ... więc odkopuję wspomnienia i wracam myślami do wspólnie spędzonego czasu, kiedy nie gnał on tak szybko ;) zapraszam do siebie ... na wspominki i nie tylko

LinkWithin

.