piątek, 27 maja 2016

Kartki multitechnicznie i wianek boho - warsztaty Katowice i Gorzów

Witajcie Kochani! Bardzo dziękuję za miłe słowa pod adresem mojego ostatniego albumu - wkrótce będą kolejne, tak się albumowo zakręciłam ostatnio! :) 

Zanim jednak albumy, dziś przynoszę coś, co dość długo chodziło mi po głowie a także coś, w związku z czym padało wiele pytań. 

Nowy program Twórczego Maratonu Warsztatowego - jak zwykle intensywnego i długiego to warsztaty kartkowe oraz warsztaty ze swobodnego (nie realistycznego!) malowania wianka w stylu boho (trendy jak nie wiem co) na okrągłym blejtramie. Zaproszenie na konkretne warsztaty na końcu posta.

O wianek pytań było wiele, zatem wracam z letnim wiankiem, bogatym, pełnym detali, kolorowym, soczystym :) I z uniwersalnym hasłem - myślę, że to świetna ozdoba wnętrza. :) W dodatku nie trzeba być artystą malarzem aby móc stworzyć sobie ciekawą, modną dekorację. Uwierzcie. Mój wianek wygląda jak niżej, ale każdy będzie mógł stworzyć wianek w dowolnej palecie kolorów.


Warsztaty kartkowe prowadziłam już różne, zwykle jednak były to kartki w jednym określonym stylu lub z zastosowaniem niewielu wybranych technik. Tym razem zapraszam na warsztaty, podczas których opowiem o 5 ciekawych stylach w cardmakingu, potrenujemy te style oraz aż 12 różnych technik, w tym pracę z wybranymi mediami czy żmudne ale niesamowicie efektowne precyzyjne wycinanie. Mam zamiar odświeżyć kilka zapomnianych już trików i sposobów, które wyparła idąca z duchem czasu technologia (czyt. maszynki i wykrojniki), choć z tą technologią również się pobawimy. :) To bardzo intensywny, pełen ciekawych informacji i ostrego treningu warsztat. Dobry i dla początkujących i dla średnio zaawansowanych. Dla zaawansowanych też kilka ciekawostek się znajdzie. ;)


WARSZTATY - GORZÓW WLKP. - 2 LIPCA 2016

WARSZTATY - KATOWICE - 9 LIPCA 2016



SERDECZNIE ZAPRASZAM :)


LinkWithin

.