piątek, 1 kwietnia 2016

Romantycznie i pastelowo + Warsztaty w Katowicach

Witajcie Kochani! Dziś obudziło mnie piękne słońce za oknem, mam nadzieję, że u Was też coraz cieplej, jaśniej zarówno pogodowo jak i na duszy. Życzę Wam tego z całego serca, bo jak stare przysłowie pszczół mówi - jest słońce, jest zabawa ;)

A ja ostatnio pobawiłam się kolejną nową formą albumu. Tym razem złożonego z kart różnej wielkości i różnego kształtu. Okładka jest dość standardowa - prostokątna, przestrzenna, z pięknym wzorem z wykrojnika Sizzix Frameworks Die - Trellis oraz ramką z tektury falistej - bardzo lubię samodzielnie przygotowywać różne elementy dekoracyjne, tutaj sobie poszalałam właśnie z okładką, ale nie tylko... 

Karty albumu to m.in. koperty, do których można schować dodatkowe zdjęcia czy pamiątki, tagi - w standardowym kształcie oraz fantazyjnym, banerki (takie, z których można tworzyć napisy w postaci girland). Natomiast pomiędzy kartami mamy dekoracyjne przekładki: tekturowy motyl, ażurowy napis "LOVE" i inne drobiazgi :) 

Wszystko to w pastelach podkreślonych białym gesso i jasnym, ciepłym brązowym tuszem. Album jest pękaty, karty połączone ozdobnym sznureczkiem koralików - to taka forma, przy której można zaszaleć, popuścić wodze kreatywności i stworzyć coś niebanalnego. Album zaprasza na warsztaty w Katowicach, o których na końcu tego posta. Dość gadania - zapraszam do oglądania :)







================ *** ===============

Jeśli spodobał Wam się mój album - zapraszam na warsztaty w Katowicach, podczas Śląskiego Zlotu Scrapbookingowego - Papiorzany Comber. Mnóstwo świetnych opinii słyszałam o tym zlocie i wreszcie w tym roku będę mogła w nim uczestniczyć - ogromnie się cieszę! 




Pozdrawiam ciepło znad mojej warsztatowej walizki - jutro kierunek: Szczecinek! :) 
Miłego weekendu Kochani! 


4 komentarze :

Agata Araszkiewicz pisze...

Piękny!

Ellen pisze...

Wow...gorgeous...love it!
Xx Ellen

Ellen pisze...

Wow...gorgeous...love it!
Xx Ellen

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album, Karola!

LinkWithin

.