wtorek, 22 marca 2016

Zamiast muffinek :)

Witajcie Kochani! 
Przelotem wpadam, aby pokazać Wam co ostatnio udało mi się stworzyć. :) Od dłuższego czasu myślałam o powrocie do alterowania, czyli przerabiania, ozdabiania różnych przedmiotów. Kiedyś bardzo to lubiłam i zupełnie bez znaczenia było czy ozdabiam przedmioty z recyklingu czy specjalnie stworzone do dekorowania przedmioty. Niedawno zatęskniłam za nowymi wyzwaniami i zrobiłam listę z rzeczami, które z chęcią wzięłabym na craftowy stół i tchnęła w nie drugie życie. 

Pierwszym takim przedmiotem, który właściwie na moim stole był już od dawna to foremka do muffinek. Zwykle używam większych i mniejszych foremek do podręcznego segregowania drobnych dodatków i kwiatów - takich do bieżącego wykorzystania, do projektów, które są w trakcie tworzenia. Tym razem foremkę na 6 babeczek potraktowałam gesso, pastą strukturalną i farbami akwarelowymi i mgiełkami Color Bloom, a wszystko to aby stała się bazą dla zdjęcia Róży, ozdobionego naturalnymi gałązkami, kwiatami i fragmentami papierów do kolorowania Prima - Paintables z kolekcji Salvage District. O, a tak to wygląda:






Mam nadzieję, że niebawem uda mi się pokazać Wam więcej niestandardowych projektów :) 
Tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałego początku wiosny! 

4 komentarze :

Mona_63 pisze...

Śliczna panienka w ślicznej oprawie...

IWA pisze...

W życiu nie wpadłabym na taki pomysł! Prezentuje się wyjątkowo pięknie!

Marci pisze...

Stunning! Gorgeous!

Marci pisze...

Stunning! Gorgeous!

LinkWithin

.