sobota, 19 marca 2016

Ptasi domek czyli kolejny album

Witajcie Kochani! Czujecie już wiosnę? Mam nadzieję! U mnie szaro-bure dni przeplatają się ze słonecznymi a tęsknota za ciepłem, słońcem i kolorem mocno daje się we znaki. Dlatego włączam tryb oczekiwania i tworzę w te ponure dni jeszcze więcej i jeszcze bardziej kolorowo. 

Tym razem chciałabym podzielić się z Wami nieco inną wersją albumu - domku, nadal bardzo kolorową, lecz przełamaną chłodem i spokojem szarości, pochodzącej z kolekcji Salvage District od Prima Marketing. Stemple - ptaki musiały sie tutaj pojawić, jestem chyba od nich uzależniona, mam wrażenie, że pasują do wszystkiego. Na pewno jednak pasują do wiosennych prac, prawda?

Harmonijkowy album w kształcie domku, tak jak jego poprzednik, zyskał pudełko, w którym można go przechować lub po prostu wyeksponować w dowolnym miejscu. Monochromatyczną, szaro-czarną kolekcję pobieliłam korzystając z białego gesso, przełamałam kolorami za pomocą akwareli, dodałam też tekstury dzięki maskom i paście strukturalnej. Album jest dość pastelowy, dlatego dla kontrastu dodałam kilka ciemniejszych elementów, takich jak motywy z kolekcji - napisy, słoiczki a także naturalne gałązki, które szczerze uwielbiam za to jak fantastycznie potrafią dodać tekstury i przestrzennie zdobić prace. A tak wygląda efekt końcowy:

Album w pudełku:
Na pudełku :) 

... i bez pudełka:
Dzięki szerokim grzbietom łączącym poszczególne strony, można pozwolić sobie na przestrzenne zdobienia...

Okładka z bliska:


Niektóre ze stron:


... i tylna okładka - bardzo mi się podoba ta tekstura... Jest taka... shabby chic ;-)


=============== *** ==============

Na koniec przypominam o trwających zapisach na najbliższe warsztaty, które odbędą się na początku kwietnia - zostało niewiele czasu ale również niewiele wolnych miejsc :) Serdecznie zapraszam po więcej informacji pod linkami:



Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednimi postami i pozdrawiam ciepło! 


3 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Pretty album and box, Karola!

Kurdupel pisze...

Przepiękny komplet, a ptaszki faktycznie niesamowite, nie dziwię się że tak je polubiłaś :)

Justyna Jasperse pisze...

Wspanialy komplet w pieknych pasteloych kolorach :)

LinkWithin

.