czwartek, 24 marca 2016

Kartki dobre na wszystko + Warsztaty w Koszalinie

Witajcie Kochani! Wszędzie dookoła pięknie, kolorowo, wiosennie i wielkanocnie. U mnie w tym roku twórcza Wielkanoc nie była łaskawa, prawie nic ciekawego nie udało mi się stworzyć. Nawet kartki wielkanocne - dziwnym zrządzeniem losu, w tym roku zupełnie mi nie wyszły. Pomyślałam zatem, że nic na siłę i zamiast kartek z wielkanocnymi jajami, powstały kartki uniwersalne - radosne, pełne kolorów, warstw, tekstur i z mnóstwem akwarelowych akcentów. 

Przy okazji postanowiłam trochę wykorzystać kilka ulubionych wykrojników Sizzix, ponieważ doskonale pomagają przy tworzeniu kartek akwarelowych - wystarczy wyciąć ciekawe elementy z papieru do malowania akwarelą i... pomalować je wg własnego uznania. :) Zapraszam dziś na kartki z moimi dwoma ulubionymi motywami - motyla i balona. 

Motyla noga! Ta kartka mogłaby się świetnie sprawdzić jako kartka ślubna, prawda? :) 
Wielki motyl został wycięty za pomocą wykrojnika Sizzix Bigz Die w/Texture Fades - Layered Butterfly. Uwielbiam wykrojniki do grubych materiałów, a jeśli dodatkowo w komplecie jest folder do wytłaczania wyciętego motywu, to jestem w siódmym niebie :) Wykorzystałam tutaj także cienkie wykrojniki Thinlits z motywami gałązek; te: Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Leafy Lane oraz te: Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Back to Nature #2.





Balonowa kartka to soczysta wiosna w formacie A6 :) uwielbiam motyw balona, pisałam o tym nie raz. Ten konkretny wycięłam za pomocą zestawu wykrojników Sizzix Framelits Die Set 9PK w/Stamps - Hot Air Balloon, dodatkowo w obu kartkach wykorzystałam także stemple z tego zestawu. 



=============== *** ==============

UWAGA - WARSZTATY! :)

Kolejne warsztaty, na które serdecznie zapraszam to Twórczy Maraton, z którym znów zawitam do Koszalina, a konkretnie: 30 kwietnia 2016. Jeśli więc masz ochotę kreatywnie spędzić część długiego, majowego weekendu - razem z Pracownią Niebanalnie Kreatywną Małgosi Szutko - gorąco zapraszamy :)
Podczas zajęć podzielonych na 2 części wykonamy akwarelowe kartki - podobne do tych powyżej a w drugiej części zmierzymy się z foremką do pieczenia babeczek - tchniemy w nią nowe życie za pomocą mediów i akcesoriów do zdobienia :) 



To wszystko na dziś - nie wszystko jednak w tym tygodniu. Zapewne jutro wrócę tutaj z czymś równie kolorowym, ale niekoniecznie... papierowym ;) 
Tymczasem pozdrawiam Was ciepło! 

2 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautiful, cheerful cards!

Ula H. pisze...

Cóż z tego, że chętna ja ? Zawsze, kiedy są jakieś warsztaty w moim mieście - ja pracuję !!! Chyba muszę zmienić pracę ?! Przykro mi...

LinkWithin

.