czwartek, 11 lutego 2016

Walentynkowo... raz!

Witajcie Kochani! Niesamowicie jest mi miło, że tak Wam się spodobał mój ostatni album! Bardzo bardzo się cieszę. Powiem Wam na ucho, że powstaną jeszcze 2 inne wersje tego projektu, w nieco odmiennej kolorystyce :) Sama forma bardzo mi się spodobała, jest szybka i łatwa do odtworzenia, zatem na prośbę kilku przemiłych osób powstaną kolejne prototypy warsztatowe. :)

Tymczasem... Walentynki! To już w tym tygodniu. Od kiedy przestałam być nastolatką, czyli sto lat temu, przestałam celebrować w jakiś szczególny sposób to święto zakochanych. Człowiek dorasta, dojrzewa i spostrzega, że święto miłości można mieć na codzień. :) W tym roku łaskawa wena pozwoliła mi na stworzenie kilku miłosnych projektów, jeden z nich pokażę Wam już dziś. 
Złota, gotowa ramka, odrobinę mniejsza niż format A4 (znajdziecie takie np. w Pepco, bardzo tanie i bardzo wdzięczne do przeróbki) zyskała akwarelowe i maskowane tło oraz kilka kwiatów, serduszek, cekinów i wymowny napis... Taka oto dekoracja, do błyszczenia i przypominania o tym, co najważniejsze. :) Bardzo nieskomplikowana, jak widać na załaczonym obrazku :)


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam kreatywnej reszty tygodnia! 



4 komentarze :

Inka pisze...

Karola, śliczna dekoracja. Widzę cekiny i uśmiecham się, bo to dzięki Tobie zaczęłam ich używać (uprzedzona byłam i miałam focha na nie) i polubiłam :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękna i bardzo delikatna"Walentynka"

Ula Jaworska pisze...

Jak zawsze SUPER!:)

Patty O'Malley pisze...

This is beautiful!

LinkWithin

.