środa, 17 lutego 2016

Szczęśliwa Trzynastka

Witajcie Kochani! Dziękuję za odwiedziny i komentarze, cieszę się, że zaglądacie do mnie, kiedy mnie tu nie ma :) 
Czas szybko płynie i już jesteśmy po Walentynkach. Ani się człowiek obejrzy a tu zaraz wiosna do nas zapuka! Jak wspominałam ostatnio - nie celebruję walentynkowego święta, ale miłosne projekty czasem u mnie się zdarzają. Najczęściej ku chwale miłości matczynej, wiadomo :) W lutym jednak przypada inne, również miłosne świeto w moim kalendarzu. :)
Dziś zatem przynoszę coś innego niż zwykle - layout, który stworzyłam z okazji 13 (okrągłej!) rocznicy wspólnego życia z moim M. 13 lat radości i smutków, sytuacji dramatycznych ale i niesamowicie szczęśliwych. 13 wspólnych lat pary dwóch - niekiedy skrajnie różnych - osób, najlepszych przyjaciół... Bez zbędnego rozpisywania się, bo... jestem zdania, że o uczuciach nie ma co gadać, trzeba je pielęgnować - zapraszam do zerknięcia, ale najpierw cytat, który idealnie tu pasuje (ok, zmieniłam tylko cyferki) :)

- Brygada młodzieżowa zobowiązuje się zaciągnąć wartę młodzieżową przy nowo zakupionych parówkach, dla uczczenia rocznicy powstania naszego przedsiębiorstwa.
- 13. rocznicy!
- Tak jest! 13. okrągłej rocznicy!
("Miś" 1980, reż. Stanisław Bareja)






Pozdrawiam ciepło i przesyłam mnóstwo pozytywnych promyków! 



11 komentarze :

Ewik pisze...

Karola, Gratuluję niezmiernie!!!:)) Spotkać przyjaciela i ukochanego w jednym człowieku to Wielkie Szczęście... Więc życzę Wam Przyjaźni, Miłości i...Mądrości na dalsze lata, piękne lata:)))

Mona_63 pisze...

Mieć przyjaciela we własnym domu, to jedno wielkie szczęście. A jeśli jeszcze samemu jest się przyjacielem dla domowników, to są dwa szczęścia na raz ;) Niech Wam się mnoży szczęście na okrągło :)
Piękny layout i piękna para...

Scrap Man pisze...

Gratuluję Wam kochani :-) Kolejnych cudnych lat razem i pociechy z Róży.
Przepiękne LO jak zawsze Karolciu :-*

Dorota_mk pisze...

Rewelacja!! Obłędna praca! Gratuluję i życzę 13,26,39 itd kolejnych lat.... <3

mosia m. pisze...

Piękny!
Oczywiście gratuluję rocznicy!

P.S. Piękne zdjęcia!

Ania pisze...

Dobrego celebrowania kolejnych wspólnych dni! I dodam do tego jeszcze: niech zyja brodacze!

Amlai pisze...

Piękny, niezwykle ciepły scrap :)
Życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat razem :)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękna pamiątka. Wielu szczęśliwych lat, w miłości i przyjaźni dla was. Pozdrawiam

Magda Wo pisze...

niesamowite kolorki, fantastyczne prace

katrin pisze...

Piękne :)


www.bramasnow.blogspot.com.pl

LinkWithin

.