środa, 17 lutego 2016

Prawie łapacz snów + Warsztaty w Łodzi

Kochani - jakoś tak się dzieje, że wyjątkowo, w krótkich odstępach czasu będę miała sporo wieści do przekazania, prac do zaprezentowania i w ogóle i w szczególe - sporo się dzieje a jeszcze więcej będzie działo :) 
Fajnie, kiedy się dzieje, prawda? Natychmiast mamy więcej energii, weny, motywacji, że nawet śnieg za oknem i szaro-burość nie straszna :) 
Dziś przynoszę ze sobą kolorki. Soczyste, słodkie jak landrynki, jednocześnie rozbielone, z lekką mgiełką. Z kwiatami, ptaszkami, koronkowymi serwetkami, z piórkami... Bo miał być w tle mojego scrapa... łapacz snów, ale odpłynęłam za daleko i trochę go zakryłam :) Ale zapewniam - jest tam, pod zdjęciem! :) Miałam ogromną ochotę na coś kolorowego, wiosennego i pełnego energii, a jednocześnie planowałam nową wersję akwarelowego layoutu na moje warsztaty i oto jest. A pod nim - informacje o warsztatach w Łodzi :)





UWAGA - WARSZTATY! 

Jak wspomniałam na początku posta - serdecznie zapraszam na warsztaty scrapbookingowe, tym razem do Łodzi, na fantastyczny zlot Skrapowisko. Dawno tam nie byłam i myślę, że najwyższy czas nadrobić zaległości. :) 
10 kwietnia 2016, wyjątkowo w niedzielę, w Łódzkim Domu Kultury, ul. Traugutta 18 będzie się działo mnóstwo cudownych rzeczy - warsztaty, zakupy, spotkania z innymi scraperkami. 
Wśród całego tego pozytywnego zamieszania między 9.30 a 12.30 poprowadzę warsztaty, podczas których stworzymy scrapbookingowy layout ze zdjęciem, wykorzystując farby akwarelowe, pasty, gessa, maski, oraz piękne akcesoria dekoracyjne. Porozmawiamy o podstawach tworzenia kompozycji, technikach warstowania, doborze kolorystyki pracy do przygotowanych zdjęć.

Warsztaty zawsze prowadzęsą w taki sposób aby zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane czuły się komfortowo i pozyskały wiedzę i umiejętności na różnych poziomach zaawansowania.

Podczas rejestracji obowiązuje kolejność zgłoszeń oraz wpłat za zajęcia (ograniczona ilość miejsc).
Serdecznie zapraszam! :)


6 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola!

Ula Jaworska pisze...

Piękny LO, a warsztaty polecam :)
Jakoś w domu nie mogę się zabrać za to, więc chyba muszę w tym roku znowu się zapisać...;)

Aneta Szybowicz pisze...

Ależ przepiękne LO - urzekające kolory i kwiatowo - ptasie motywy...:)

Marci pisze...

Beautiful layout!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Cóż za energetyczne kolory! Uwielbiam! Layout jest cudny. Chciałabym go zobaczyć "na żywo". No i oczywiście wziąć udział w Twoich warsztatach ;). Tylko trochę bliżej Szczecina poproszę.

ulkasan pisze...

jak zwykle przecudnie :)

LinkWithin

.