poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowy rok = nowe projekty

Witajcie Kochani - w Nowym 2016 Roku! Mam nadzieję, że w nowy rok weszliście z pozytywnymi wibracjami, optymistycznym nastawieniem oraz pełni dobrej energii i werwy. :) Tak było? Tak trzymać!
Pierwszy w nowym roku post to pierwsza noworoczna praca - niewielki blejtram, ot tak - na rozruch. Tło pokolorowałam za pomocą mgiełek Color Bloom, a następnie dołożyłam 2 balony w tle - ten motyw zawsze kojarzy mi się ze wznoszeniem się ponad... ze skrzydłami (i tu ich nie brak), z rozwojem, z odwagą, wolnością. 
Wiele znajomych mi osób wybiera na nowy rok jedno przewodnie słowo, sama kiedyś również tak robiłam. W tym roku jednak przychodzi mi na myśl kilka takich słów, które balony w moim obrazku odzwierciedlają... Pozwolę sobie po prostu lecieć, może czasem "odlecieć", ale mam zamiar być odważna, na tyle aby odkrywać i poznawać co ciekawe i nieznane, mam zamiar mieć dużo siły, aby swobodnie zmagać się z ewentualnymi przeciwnymi wiatrami, mam ochotę postawić na rozwój i swobodę, także twórczą. A resztę - czas pokaże. :) A jak u Was? Jakieś postanowienia? Słowa przewodnie? Plany, marzenia? Zachęcam Was, aby zamknąć je w czymś, co cały rok będzie przypominało i motywowało. Mnie wyszło to tak:










Pozdrawiam Was bardzo ciepło i życzę wspaniałego, kreatywnego początku Nowego Roku! 


8 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautiful canvas, Karola!

Ania pisze...

To zapowiafa się "odlotowy" rok u Ciebie. ;-) Życzę Ci by tego pozytywnego, odkrywczego nastawienia nigdy nie zabrakło! A dla mnie to inspiracja by mimo trudnych ostatnich miesięcy wzlecieć ponad to i także znaleźć pozytywne hasło na cały ten nowy rok :-)

GosiaMachynia pisze...

Cudnie rozpoczęłaś Nowy Rok :))

Peninia pisze...

Wspaniała praca! Serdecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia!

magda pisze...

To prawda, taka myśl przewodnia dobrze wróży :) Ciekawa jestem, gdzie Cię poniesie wiatr w tym roku... :)

Marci pisze...

Beautiful!

zdalekiejdrogi pisze...

Azymut na wolność, to także mój azymut. Czasem nasze życie krępują więzy, których absolutnie nie powinno być, a jednak pozwalamy na to, żeby były. Uwolnienie się z nich może przynieść same korzyści. Enigmatycznie to brzmi, ale to nie miejsce na opowiadanie życiowych historii :) A twórcze uwolnienie zaowocowało u mnie stworzeniem bloga, na którym także będą pojawiać się papierowe różności, inspirowane również tym, co oglądam tutaj :) Pozdrawiam serdecznie!

MAPY pisze...

Hello, c'est absolument magnifique, les couleurs sont superbes et comme j'aimerais participer à l'un de vos ateliers.
MAPY

LinkWithin

.