piątek, 18 grudnia 2015

Kolorowe świąteczne wariacje

Witajcie Kochani! Ogromnie dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo bardzo miło widzieć Was tutaj! 

Dziś mam znów sporo zdjęć do pooglądania i będzie świątecznie. W tym roku, na potrzeby marketingowo - targowe stworzyłam sporo różnych świątecznych projektów dla dpCraft, większość z nich jeszcze we wrześniu. Myślę, że najwyższa to pora, aby je pokazać i tutaj. :) 
Pracowałam głównie z kolekcją Xmas Boutique, którą zaprojektowałam dla tej marki, na tegoroczny sezon świąteczny. Mnie pracowało się z nią świetnie, mam nadzieję, że Wam również. :) Bardzo lubię nieoczywiste, świąteczne zestawienia kolorystyczne, lubię również kiedy jest kolorowo. :) 

Zapraszam do obejrzenia (i być może zainspirowania się) takimi właśnie wariacjami. Nad każdą z prac, w nazwie projektu znajdziecie link do strony dpCraft, który przeniesie Was bezpośrednio do zbioru produktów użytych do wykonania danego projektu :)

Malowane od środka farbami akrylowymi i dodatkowo ozdobione :) Bardzo podoba mi się ten super błyszczący efekt :)



Wyjątkowo w tradycyjnych kolorach - stroik - wianek, obrączki na serwetki i jeszcze jedna bombka :)



Pudełka, pudełeczka, torebki na prezenty, a nawet kilka kartek :)







Mam nadzieję, że moje kolorowe, świąteczne inspiracje wywołają przynamniej ciepły uśmiech :)
To jeszcze nie wszystko, ze świątecznych projektów jakie poczyniłam w tym roku, zatem zapraszam do regularnego zaglądania :) 
Pozdrawiam Was ciepło! 

7 komentarze :

ulkasan pisze...

ale cuda!!!

Pati pisze...

Przepiękne dekoracje! Bardzo podobają mi się kartki oraz opakowania na prezenty - cudne :-)

Inka pisze...

Piękne! Piękne! Twoja kolekcja jest tak bogata, kolory i motywy, ach! cudnie się z nimi pracuje :)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful!

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowności jak ja bym chciała mieć tak udekorowany stół. Wszystko jest absolutnie wyjątkowe w cudnych kolorach.

Ilona Konarczak pisze...

Xmas Boutique uwielbiam podobnie jak kolorowe święta w Twoim wydaniu!!! A tymczasem...
Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczności :)

LinkWithin

.