poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dreamer to ja...

Witajcie Kochani! Pięknie dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze! Cieszę się, że zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie. :) 
Mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam spokojnie, miło i w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Moje takie były a i miałam okazję pstryknąć trochę zdjęć, które trafią do mojego świątecznego, nietypowego albumu. Kilka z nich znajdziecie na Insta.
Tymczasem, kiedy Święta za nami, myślimy już o Nowym Roku. Jaki będzie? Czy przyniesie coś dobrego, lepszego niż poprzednie lata? Zawsze mamy taką nadzieję. Czasem warto te nadzieje i marzenia potraktować... hmmm.. poważnie? Po prostu wyjść im na przeciw, odważyć się sięgnąć po nie a także wizualizować je, aby wierzyć, że na pewno się spełnią. Może właśnie w 2016 roku. Jestem  zdania, że większość zdarzeń, relacji, powodzeń lub niepowodzeń z jakimi styka nas los, jest nie dziełem przypadku, ale naszej własnej woli, chęci, kwestią i wypadkową pewnych wyborów i możliwości. Koniec starego roku skłania do refleksji nad minionym, do spojrzenia w dal, w nowe, nieznane, do podejmowania postanowień noworocznych. I ja mam kilka postanowień, ale nie zdradzę się z nimi, dopóki nie odhaczę ich sobie, jako "wykonane" :) 
Tymczasem, na fali nastroju refleksyjno - natchnionego zostawiam Wam jedną z ostatnich prac - layout na panelu malarskim, z akwarelowym tłem, serwetkami, mnóstwem kwiatków i naturalnych gałązek. I z moim zdjęciem,  na którym odważnie patrzę w przyszłość, bo wiem, że część moich marzeń spełni się w Nowym Roku :) Wiem też, że część Waszych, również! :) Ot, taka ze mnie wróżka w tych ostatnich dniach roku. ;-) Tylko... pozwólcie sobie na marzenia, ok? Zapraszam:






Pięknie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was ciepło! 

9 komentarze :

Lady E pisze...

Piękna praca, dodatki cudowne a kolory po prostu takie mięciusie :)
Pozdrowienia xx

angel pisze...

Pięknie powiedziane i piękny Layout! :)
Pozdrawiam

Patty O'Malley pisze...

This is fantastic, Karola! Happy New Year!

Joanna Jankowska pisze...

Wspaniały! Kolory, kwiaty ... wszystko idealnie gra :) a marzenia - mam nadzieję że jesteś dobrą wróżką ;)

artiza pisze...

bajeczny...ach:)

rudlis pisze...

Karola, Twoja praca jest bajeczna, mistrzostwo! :)
Życzę Ci z całego serca szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie jeszcze bardziej twórczy i kreatywny!

varia pisze...

Piękna praca !

ulkasan pisze...

cudnie :)

Ilona Konarczak pisze...

Spełnienia wszystkich marzeń i DOBREGO roku dla Ciebie i Twoich najbliższych... :)

LinkWithin

.