czwartek, 19 listopada 2015

Zimowa wioska

Witajcie Kochani! Bardzo dziękuję za odwiedziny w ciągu ostatnich tygodni i za to, że zostawiacie po sobie ślad - jest mi bardzo miło! 

Moje uwielbienie do domków, jako formy, którą można ozdobić, przerobić, stworzyć z niej ciekawą dekorację - nie mija. Wprawdzie kiedyś, parę lat temu ta miłość... buzowała, domków było sporo, wciąż miałam na oku kolejne do zdobienia. Minęło lat parę i znów się zabieram za "budowanie". Tym razem zimowej wioski. 

Malutkie, tekturowe domki Melissy Frances leżały u mnie bardzo długo. Stworzone z myślą o ozdobach choinkowych (miały specjalną dziurę w dachu oraz dołączone zawieszki), w mojej pracowni stały się trzema niewielkimi ozdobami. Zastanawiałam się czy nie połączyć ich w jedną dekorację, dorabiając swego rodzaju platformę, wypełnioną "śniegiem", ale ostatecznie uznałam, że wolę 3 małe dekoracje niż 1 dużą. Zaczęłam od sklejenia i pomalowania tekturowych baz, malowałam za pomocą farb akrylowych, w tym mojej ulubionej miętowej Heritage. Następnie ośnieżyłam dachy białym brokatem i ozdobiłam je "czapami śniegu" za pomocą specjalnej, ziarnistej farby 3d w pisaku. Kiedy tylko mam okazję, zbieram naturalne gałązki - suszę je i jak widać - przydają się bardzo, np. do stworzenia drzewek. Na koniec dodałam trochę drobnych ozdób, których resztki trzymam w specjalnym pudle z myślą, że nigdy nie wiadomo do czego mogą się przydać. :) Są to skrawki koronek, pojedyncze koraliki, ozdoby na drucikach, których zostało zaledwie parę cm. 

Tak, jestem chomikiem, ale dzięki temu mogłam ozdobić moje domki tak jak lubię, bez zbędnych, specjalnych zakupów. Zbierajcie resztki, szczególnie sezonowe - zwykle nie tracą na wartości i nie wychodzą z mody, a można dzięki nim stworzyć coś oryginalnego. :) 
Mili moi - zapraszam Was do mojej zimowej wioski :)













Pozdrawiam bardzo ciepło znad kubka gorącej kawy z mleczkiem i życzę Wam spokojnej reszty tygodnia! :) 

15 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Małe jest piękne - a u Ciebie wprost bajeczne! Te detaliki, te choinusie...uwielbiam!

MyArt & Photography pisze...

Piękne. Też uwielbiam domki. Można przy nich naprawdę zdziałać bardzo wiele. I też lubię te choinki, ale zostały mi dwie malutkie z zeszłego roku, więc w tym roku zrobiłam sama, ciut większe. Pozdrawiam.

Natalia Ć pisze...

piękne ;-)
rozczuliły mnie niesamowicie

basienka0073 pisze...

Cudowna, zimowa wioska :-D niemal słychać jak mróz skrzypi :-)

Kamila pisze...

piękne ! ozdoba idealna !

IWA pisze...

Napatrzeć się nie mogłam, bo za oknem wichura i ulewa brrrr, a u Ciebie cudna zima!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna wioska!!!!!!!!!!!!!

Bellaidea pisze...

slicznosci!

Patty O'Malley pisze...

I love your winter village! So pretty!

Goga pisze...

Cudnie Ci wyszły :) Uwielbiam :) I te miętusy <3

Marci pisze...

Beautiful houses! Decorated so pretty.

ŚwiatMagii pisze...

Domki cudne, aż się nie mogę doczekać zimy, bo u nas w górach tak właśnie zimą wyglądają domki:)

Pati pisze...

Przepiękne domki - są po prostu bajeczne :-)
Przy okazji jeszcze raz dziękuję za warsztaty! Było świetnie i jak tylko się ogarnę ze zdjęciami, to podeślę.
Pozdrawiam!

Ania pisze...

Wow! Nic więcej nie trzeba pisać :) Pozdrawiam!

Linda pisze...

Beautiful, Karola! Merry Christmas and greetings from Montreal, Canada. :)

LinkWithin

.