środa, 14 października 2015

Świąteczny album... zupełnie nietypowy ;) I warsztaty!

Witajcie Kochani! Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i komentarze - strasznie mi miło, że tu zaglądacie a jeszcze mi milej, kiedy zostawiacie po sobie ślad :) Dziś przynoszę ze sobą kolejny świąteczny projekt, bo to już najwyższa pora aby świątecznie inspirować, prawda? ;)
Pewnego dnia wpadłam na pomysł, aby w tym roku zrobić sobie wreszcie grudniownik. Zbierałam się do tego długo, rozmyślałam nad formą i zawartością (poza zdjęciową, rzecz jasna). Ostatecznie postawiłam na tagbook, jednak w trakcie prac nad nim, zauważyłam, że poszalałam z objętością - tak powstał pomysł na zupełnie nietypowy "album" świąteczny w formie osobnych, dwustronnych tagów ułożonych grzecznie gęsiego w pudełku. Przypomniał mi się jeden z moich pierwszych projektów, z zamierzchłych czasów, sprzed blisko 10 lat... Była to alterowana puszka z karteczkami na przepisy :) Można więc powiedzieć, że była to autoinspiracja. :)  Kiedy powstał pomysł, natychmiast pociągnął za sobą kolejny - podzielę się frajdą z tworzenia tego albumu na warsztatach, na które serdecznie zapraszam w dalszej części posta - tym razem zatęskniłam za Śląskiem! :) 

Do stworzenia albumu wykorzystałam m.in. kolekcję Xmas Boutique, którą zaprojektowałam dla dpCraft na tegoroczny sezon świąteczny. Wyjątkowo dobrze mi się z nią pracuje, a ponieważ zawiera elementy do wycięcia z cyferkami - świetnie się nadawała do stworzenia grudniownika. W zasadzie taki album można potraktować na różne sposoby - może to być grudniownik, może album ze zdjęciami ze Świąt a może nietypowy kalendarz adwentowy z cytatami, w miejscu zdjęć? Można też tagi powiesić jako girlandę... Myślę, że jest wiele możliwości... Dokładnie tak wiele jak wiele drobnych detali, warstw, cekinów, wstążek i... gesso na tagach. :) 







Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodoba :) 
A jeśli ktoś miałby ochotę wspólnie ze mną stworzyć taki album oraz świąteczne kartki - również nietypowe - serdecznie zapraszam na: 

Warsztaty w Chorzowie 14.11.2015




A jeśli mowa o Warszawie... szykuję kolejną niespodziankę warsztatową... zaglądajcie do mnie - wkrótce dam znać kiedy, gdzie, a przede wszystkim co będziemy tworzyć. :) 

Pozdrawiam ciepło! 

6 komentarze :

Inka pisze...

Śląsk też już tęsknił :))

Pati pisze...

O rany!!! Ale kusisz :-))) Chorzów mam 40 minut autem, a o takim albumie grudniowym myślę od dawna. I dzisiaj wymyśliłam, że jednak nie wyrobię się czasowo by go wykonać. A tu proszę - takie kuszące warsztaty :-) Już o żadnych innych niespodziankach warsztatowych proszę nie pisać!! :-D

Patty O'Malley pisze...

What a lovely set of tags! Wish I could attend a class!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękny projekt !!!!

Anna Baytekin pisze...

Witam czy sa jeszcze miejsca na warsztaty kartkowe w Chorzowie?

Maguda pisze...

Przepiękne! Ja o grudniowniku na razie myślę bo nie mogę zdecydować się na kolorystykę. Zestawienie czerwieni z turkusem średnio mi się podobało dopóki nie zobaczyłam Twoich tagów. Przepiękne i mega inspirujące.

LinkWithin

.