czwartek, 8 października 2015

Od serca jesiennie

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą layout, którym chciałabym Was zachęcić do jesiennego scrapowania. Podjęłam wyzwanie koleżanek, aby każdego październikowego tygodnia stworzyć 1 scrap - tak na jesienne rozruszanie. Bardzo fajna inicjatywa - wielu osobom potrzeba mobilizacji, motywacji - wiele by się chciało, ale czasu, świeżych pomysłów, samozaparcia - jakby za mało :) Udało mi się już na początku jesieni - właściwie na bieżąco - co parę dni, zrobić bardzo przyjemne zdjęcia - o nich będą kolejne layouty, a może nawet album. Dziś natomiast jesienne zdjęcie Pauliny. Obiecałam jej już dawno kilka scrapów, dostałam piękne zdjęcia z jesiennej sesji, a ponieważ jest to osoba, która potrafi sfotografować mnie mistrzowsko, ja również starałam się wejść na wyżyny kreatywności i zadanie potraktować zdecydowanie od serca :) "Od serca" - taki temat ma mieć nasz pierwszy październikowy scrap - czyli zupełnie tak, jak nam w duszy gra, bez ograniczeń... Jak widać gołym okiem, nie ograniczałam się, o nie! :) Głównym akcenten dekoracyjnym tego layoutu jest wianek w tle, który namalowałam ecolinami, wspomagając się stempelkami z liścimi i napisami. Ponieważ u mnie zawsze jest warstwowo i przestrzennie - nie brakuje kwiatów i jesiennych liści a nawet papierowych piórek, również kolorowanych akwarelami. Mam nadzieję, że Paulina będzie zadowolona z efektu :) Ja jestem! 







Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za odwiedziny! 

6 komentarze :

Bajjka pisze...

Nie mogę się napatrzeć i na FB i tu :) Coś przepięknego!!!! Taka powinna być kolekcja papierów :) xxx

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola!

Dżastii M pisze...

Wspaniała praca, taka kolorowa :)

Arleta pisze...

wspaiałosci

Oliwiaen pisze...

Cudo po prostu, prawdziwa sztuka! Kolory niesamowite!

varia pisze...

Wspaniałe!!!!

LinkWithin

.