środa, 21 października 2015

Jesień kolorowa i soczysta

Witajcie Kochani! Po kilku świątecznych akcentach - przedwczesnych, owszem  szybki powrót do jesieni. 
Dziś mam przy sobie jesienny tag, mocno kolorowy, z pozytywnym przesłaniem, gdzieś między "wierszami", warstwami i ozdobami. 
Jesień zwykle nastrajała mnie mocno melancholijnie, by nie rzec: depresyjnie. W tym roku jest inaczej, postanowiłam sobie ten szaro-bury, deszczowy świat za oknem nieco pokolorować. Warto czasem dostrzec coś miedzy kroplami deszczu, prawda? A jeśli nic tam nie ma... stworzyć sobie coś pocieszającego :) Zostawiam Wam dziś tag z napisem dziękczynnym. Jakkolwiek do Święta Dziękczynienia za oceanem jeszcze daleko, a poza tym - w Polsce go zupełnie nie celebujemy - zwykle ten jesienny czas jest dobrym okresem na rozpoczęcie podsumowań, rozmyślanie nad drobnymi rozrachunkami, dostrzeganie tego co mamy dobrego w życiu. I absolutnie NIE rozpamiętywanie złego. W końcówce roku nie będzie na to czasu :) Święto dziękczynienia warto robić sobie codziennie, prawda? Za to nieprawdą jest, że nie mamy za co być wdzięcznymi. Ot, choćby za piękną jesień, podczas której można się zaszyć w pracowni i stworzyć trochę kolorowych drobnostek - na pocieszenie. :) Przy okazji jesiennych spacerów polecam pozbieranie gałązek i liści - po wysuszeniu będą się świetnie nadawały do prac, nie tylko jesiennych! Ja swoje patyki zaczęłam zbierać już latem. Teraz mi dobrze służą w pracach, takich jak ta poniżej - poza akwarelami, kwiatkami i innymi - bardzo_ważnymi_przydasiami wkleiłam tutaj zasuszony liść oraz fragmenty suchych patyczków marki "karola_zbierała_co_natura_dała". ;-) W tle niedbałe malunki ecolinami, a na wierzchu równie swobodne, wręcz freestylowe kolorowanie stempelków. A gwiazdki - bo lubię! 






I jak - udało mi się odpędzić jesienne smutki i pokolorować Twój świat choć na chwilkę?
Pozdrawiam bardzo ciepło i dziękuję za odwiedziny! 

8 komentarze :

Mrouh pisze...

Scrapowanie codziennością jak malowane! :-) cudne kolory, esencja jesiennych pozytywnych barw :-)

Amlai pisze...

Piękny tag :) aż bije z niego ten optymizm i trudno się nie uśmiechnąć na jego widok :)

Elżbieta pisze...

Jest fantastyczny :) na sam widok takiego cuda już się uśmiech pojawia :)

Jadwiga Kluczyńska pisze...

fantastyczny- muszę się nauczyć tak... :)

Marci pisze...

Beautiful!

Marci pisze...

Beautiful!

Arleta pisze...

fantastyczna praca

Mona_63 pisze...

Oj, zgadzam się w 100%... Wdzięczność to jedna z lepszych "umiejętności" :) A tag jest promienny :)

LinkWithin

.