poniedziałek, 20 lipca 2015

W marynarskich klimatach

Witajcie Kochani! Dawno mnie tutaj nie było, ale nie znaczy to, że próżnowałam przez ten czas :)
Wiele się ostatnio u mnie dzieje, zawodowo i prywatnie i tzw. realne życie pochłania mnie i wchłania bez reszty, z czego bardzo się cieszę. W międzyczasie staram się łapać chwile na twórczość wszelaką i część efektów chciałabym dziś Wam pokazać. 
Zacznę jednak od wstępu - jakiś czas temu miałam przyjemność zaprojektować dwie letnie kolekcje papierów dla dpCraft. Policzyłam i okazuje się, że stuknęła mi okrągła 10 :) To już 9 i 10 kolekcja zaprojektowana dla tej marki :) Czas szybko umyka, nie zdawałam sobie sprawy z tego, że spod swej klawiatury i myszy wypuściłam już tyle projektów :) Fajnie, cieszę się! Zawsze jednak ze "swoimi", już wydrukowanymi kolekcjami jest mi bardzo trudno pracować twórczo - ciąć, kleić i komponować.
Doszłam do wniosku, że to dlatego, iż wcześniej, przez wiele tygodni miałam do czynienia z każdym cm każdego wzoru i kolekcje zwyczajnie mi się opatrzyły. To tak, jakbyśmy gotowali coś pysznego, coś czaso~ i pracochłonnego i co chwila próbowali smak, teksturę, konsystencję, zaprzyjaźniali się z zapachem... W końcu kiedy danie jest gotowe, to czasem już nie mamy na nie ochoty... :) Cała radość zamyka się w procesie tworzenia. Tak właśnie jest ze mną. Nie byłoby jednak tego tekstu, gdyby nie zdarzył się wyjątek. Z ostatnimi, zaprojektowanymi przeze mnie kolekcjami pracuje mi się bardzo dobrze :) A może to chwilowy przypływ weny na takie, a nie inne prace? :) Dziś będzie bez awareli, gesso, masek i bez mięty, za to kolekcja Marine w pełnej krasie :) 


Więcej na temat nowych kolekcji dpCraft znajdziecie TUTAJ.
A TUTAJ bardzo szczegółowo na temat wykorzystanych w projektach materiałów.

Dekoracyjna walizeczka... 





... i kartka okolicznościowa :)




Wkrótce postaram się pokazać więcej z moich ostatnich poczynań z papierem, tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego tygodnia! 


9 komentarze :

Marci pisze...

So cute. Bright and happy!

Ania pisze...

Kolekcje idealne na wakacyjne wspomnienia :-)

Oliwiaen pisze...

Gratuluję okrągłej dziesiątki - i życzę kolejnych! :) Piękna kolekcja i piękne prace, jakżeby mogło być inaczej :**

francesca biancon pisze...

you have this great talent....everything begin magic!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

SUPER!!!

Dżastii M pisze...

Skrzyneczka jest niesamowita :) zdjęcia super, ale na żywo robi efekt powalający. Dziś miałam przyjemność ją zobaczyć w realu. Cudo :D

Matilde pisze...

Fantastyczny kuferek!

Jadwiga Kluczyńska pisze...

Walizeczka boska- z taką wybrać się w podróż to sama przyjemność. Papierki fantastyczne. Pozdrawiam :)))

Janine Vegter pisze...

great work

LinkWithin

.