wtorek, 2 czerwca 2015

Lago di Garda

Witajcie Kochani! Szczęśliwie, z ubiegłorocznych podróży uzbierało mi się trochę pieknych zdjęć, które wreszcie czas przenieść na layouty. Ostatniej jesieni  miałam przyjemność prowadzić warsztaty we Włoszech, w regionie Lombardii. Oprócz twórczych uniesień mogłam podziwiać piękne zakątki tej części kraju, w tym niesamowite jezioro Garda
I o tym jest dzisiejszy layout - wspomnienia z niesamowitego miejsca, niezwykle romantycznego, nieziemsko pięknego, spokojnego (mimo hord turystów) i... łaskawego z +20 stopni ciepła w... listopadzie :) Spędziliśmy tam cały dzień, co pozwoliło porządnie naładować akumulatory i pozytywnie się nakręcić. :) Tło w tym layoucie miało "wypływać" ze zdjęć - stąd akwarelowe plamy w różnych odcieniach błękitu, turkusu, zieleni, chciałam, aby przypominały wodę. Białe i belione (gesso!) dodatki, w tym oczywiście kwiecie różnego rodzaju to ciąg dalszy historii ze zdjęć - chciałam, aby było podobnie... soczyście, z mnóstwem detali, które - wówczas, na żywo - trudno było ogarnąć wzrokiem na jeden raz :) Zmalowałam sobie również tytuł - Lago di Garda - świetna z tym zabawa :)) Może nie wyszło perfekcyjnie, ale kto by się przejmował! :) I owszem - nie ma daty, tam gdzie powinna się znaleźć... ale bez obaw, wpisałam ją, jak zwykle wraz z journalingiem - po zrobieniu zdjęć na bloga :) Mamy czerwiec, prawie lato... niebawem zacznie się sezon wakacji, urlopów - życzę Wam mnóstwa takich wspaniałych miejsc na Waszej drodze! Będzie co wspominać i... scrapować :)








Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny! :)

10 komentarze :

mamagia pisze...

Przecudowna praca, aż dech zapiera... A moje włoskie zdjęcia nawet nie ruszone... Pozdrawiam, Gosia.

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola!

AgnieszkaBe pisze...

CUDNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lady E pisze...

Dawno nie zaglądałam ostatnio mało czasu :( Ależ tu pięknie prace CUDOWNE!!! Karola po prostu piękne i takie słodkie!!!!! Pozdrawiam :)

Pejtoon Marta Zaborowska pisze...

Przepiękne zdjęcia, przepiękna praca! Jestem zachwycona tym LO! Te kolory, media - po prostu raj :)

a ni pisze...

Hi! I'm looking for inspiration for the second issue of my magazine. You can see the number 1 in www.nuskinadiary.blogspot.com and you tell me if you want me to write about your blog;)
sorry for my English
greetings

francesca biancon pisze...

Wow Karola, you were here in Italy!
I love your style and your projects, you are a beautiful artist!!

Abdul wadood pisze...

Don't Forget to Wish you dear one's on their Birthday, For Best and Unique Happy Birthday Wishes, Quotes, Messages, Ideas, Cards and Songs, Visit the following site. These sites are the best during my two years online experience, don't forget to say thanks.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake

Birthday Ideas

Happy Birthday Gifts

Happy Birthday Cards

Birthday Funny

Uouo Uo pisze...



thank you

سعودي اوتو


Karolina Czołba pisze...

Wszystkie projekty takie piękne, że nie wiadomo co komentować. Mi podobają się zwłaszcza kolory i ten słodki styl, ale jednak czasem z pazurem. Super !

LinkWithin

.